Owja , dat was hetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:32 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nee gek dan is de meeste muziek emo.
emo kom van emocore en dat staat weer voor emotive hardcore, een emotionelere variant van amerikaanse east-coast hc
dat was het oorspronkelijk
Post-Hardcore (waaruit Emocore is onstaan) is dat niet, iig in mindere maten, net zoals Post-Punk minder hard is dan Punk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:56 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind HC anders best agressief klinken...
Waarom zijn ze dan niet gewoon weer hardcore gaan maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Post-Hardcore (waaruit Emocore is onstaan) is dat niet, iig in mindere maten, net zoals Post-Punk minder hard is dan Punk.
er wordt nog steeds hardcore gemaakt hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 20:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet gewoon weer hardcore gaan maken?![]()
De muziekindustrie zit vol geheimen...
jahaa...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:20 schreef CasB het volgende:
[..]
er wordt nog steeds hardcore gemaakt hoor
Of ik maak een grapje, omdat ik het ook gelul vind.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:08 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Of je bent dom of je doet dom of je hebt domme vrienden. Je mag toch gewoon leuk vinden wat je leuk vind? Ik vind Pet Shop Boys leuk, en ik ben geen homo. Boeiend![]()
O, shit, nou..dan flikker ik hem wel weg.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:11 schreef Yorrit het volgende:
het is sowieso erg als je de nieuwe cd van my chemical romance leuk vind
Vind ik ook wel idd, maar wel een beetje teveel gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
Maar het nummer Black Parade is stiekem wel grappig...
Waarom het ene niet, en het andere wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Gothic is geen trend, net zo min als Punk, Emocore en Metal.
Grunge, emotionele Pop-Rock en Singer-Songwriter bullshit wel.
wat jij wil:quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef PsyCha het volgende:
whehe die enge foto's zijn weg
Wat voor plaatjes?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey Offspringer, ik zoek plaatjes van een alto, jij kunt me vast helpen
Wat is een alto in godsnaam dan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Queen_Bee: ik ga niet om met altos noch vind ik ze aardig.
Een 16 jarige met te dure kleding die denken anders te zijn omdat ze andere top40 muziek luisteren dan de gemiddelde tjappo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:32 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Wat is een alto in godsnaam dan tegenwoordig.
Het "niet aardig vinden" vind ik al helemaal om me te bescheuren.
Ow jezus je bedoelt de Breezer alto's! Ja, die zijn inderdaad vaak irritant. (zeker als ze met horden tegelijkertijd in je stamkroeg komen koteren)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een 16 jarige met te dure kleding die denken anders te zijn omdat ze andere top40 muziek luisteren dan de gemiddelde tjappo.
Gothic komt uit New Wave (Post-Punk), danwel uit de donkerdere kant van New Wave (The New Romantic): (Siouxsie Sioux And The Banshees, The Cure, Gary Numan etc).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:04 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar is 'emo' niet gewoon afgeleid van New Wave enzo? Omdat dat ook een stroming was die geinspireerd was door punk. Qua kleding en het uiterlijk verder doen emo's mij meer denken aan een soort van Boy George dan aan gothic, maar dat zal wel aan mij liggen, ik weet er verder ook niks van ofzo![]()
Ik vind jongens met die stijl er meestal wel goed uitzien hoor, al mogen ze dat overdreven emotionele gedrag wel achterwege laten.![]()
Jij moet echt eens wat doen aan je ongegronde generaliseringenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Queen_Bee: ik ga niet om met altos noch vind ik ze aardig.
Moet je eens iets zeggen over gothics, da's grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij moet echt eens wat doen aan je ongegronde generaliseringen
en dat terwijl hij zelf alto isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Moet je eens iets zeggen over gothics, da's grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |