Dr zal maar zo'n ding in je avatar kruipenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga hier vanavond ook niet meer in kijken
NEE!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:59 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dr zal maar zo'n ding in je avatar kruipen![]()
hij zit er nogquote:Op donderdag 7 september 2006 15:22 schreef Maikalo het volgende:
Zou Repeat's angst al wat gedaald zijn?
Ach, sinds er een beer rond mijn tentje liep in Roemenie ben ik niet zo snel meer onder de indruk van een spinquote:Op donderdag 7 september 2006 15:35 schreef Lollifant het volgende:
Gatverdamme zeg!!![]()
Ik vind die huisspinnen echt walgelijk, ik HAAT ze en ze moeten allemaal dood!!![]()
Ja, ik heb grote frustraties mbt tot die kutbeesten, sinds er vorig jaar eentje tegen de muur naast mijn bed zat toen ik wakker werd.![]()
Fijn ook dat ze altijd met z'n 2-en zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef HajdukSplit het volgende:
Die spin die er bij jou in je wasbakje hangt is waarschijnlijk de Tegenaria parietina.. super groot, lekker behaard, maar een doodgewone huisspin, en snel dat ze zijn.
(fotos zijn gewoon uit nederlandse huishoudens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zet er een glas overheen, schuif er een papiertje onder, en kieper m naar buietn. Hoef je m niet aan te raken, niet dood te meppen, geeft geen zooi.quote:
idd en ze vinden het heerlijk om in een warm bed te kruipen, echter als ze iets voelen bijten ze wel meteen! en dat doet pijn!quote:Op donderdag 7 september 2006 16:01 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Fijn ook dat ze altijd met z'n 2-en zijn
die is bijna overal, maar kan overal overleven dus binnenkort helemaal overalquote:Op donderdag 7 september 2006 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en die is in europa!
Eight legged Freaksquote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef slaapkamermug het volgende:
trouwens ts, als je hem/haar doodmaakt, is zijn/haar man/vrouw heel erg boos op jou
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Via de rits!
Jezus, eeuwige maagd?
Die zijn toch altijd met z'n 2enquote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef HajdukSplit het volgende:
Die spin die er bij jou in je wasbakje hangt is waarschijnlijk de Tegenaria parietina.. super groot, lekker behaard, maar een doodgewone huisspin, en snel dat ze zijn.
(fotos zijn gewoon uit nederlandse huishoudens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik moet er gvd een pitcher voor inzetten wil die om dat beest passen manquote:Op donderdag 7 september 2006 16:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zet er een glas overheen, schuif er een papiertje onder, en kieper m naar buietn. Hoef je m niet aan te raken, niet dood te meppen, geeft geen zooi.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |