Gezien mijn fobie voor spinnen, gelieve niet meer van dit soort ranzige plaatjes posten.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef Rio het volgende:
Dan doe ik het zelf wel
[afbeelding]
[afbeelding]
1 Vrouwen zijn geen dierenquote:
Die met die klok is erg creepyquote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef Rio het volgende:
Dan doe ik het zelf wel
[afbeelding]
[afbeelding]
zoiets?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef Repeat het volgende:
flikker es op met die kutplaatjes
teringmongool, ik zit hier met een spin zo groot als mn fucking hand in mn wastafel ga jij ff van die gore tyfusplaatjes posten
Idd Ik was bijna doodquote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Die met die klok is erg creepy
Zit ie er nog steeds? In plaats van te fokken zou ik maar eens dat beest wegspoelen voordat ie dadelijk wegloopt en zich verstopt om vervolgens 's nachts in jouw mond te kruipen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:47 schreef Repeat het volgende:
flikker es op met die kutplaatjes
teringmongool, ik zit hier met een spin zo groot als mn fucking hand in mn wastafel ga jij ff van die gore tyfusplaatjes posten
TS rent met volle vaart richting wasbak ahahquote:Op donderdag 7 september 2006 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ie er nog steeds? In plaats van te fokken zou ik maar eens dat beest wegspoelen voordat ie dadelijk wegloopt en zich verstopt om vervolgens 's nachts in jouw mond te kruipen.
Ik ga emigreren naar de zuidpool.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef HajdukSplit het volgende:
Die spin die er bij jou in je wasbakje hangt is waarschijnlijk de Tegenaria parietina.. super groot, lekker behaard, maar een doodgewone huisspin, en snel dat ze zijn.
(fotos zijn gewoon uit nederlandse huishoudens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja die heb ik best vaak binnen gehad. Ben ook wel bang voor spinnen, maar als ik hem ff onder zo'n glas zet om vervolgens buiten neer te zetten, bekijk ik hem toch eventjes want het zijn eigenlijk best mooie beestjes. Ik zal er nooit 1 dood meppen in ieder geval.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef HajdukSplit het volgende:
Die spin die er bij jou in je wasbakje hangt is waarschijnlijk de Tegenaria parietina.. super groot, lekker behaard, maar een doodgewone huisspin, en snel dat ze zijn.
(fotos zijn gewoon uit nederlandse huishoudens)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |