IK had een keer een kikker in mijn broekspijp (serieus)quote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle dieren die in je broekspijp passen(spinnen, muizen, ratten enz) zijn goor.![]()
![]()
![]()
Vrouwen dus ook...quote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Alle dieren die in je broekspijp passen(spinnen, muizen, ratten enz) zijn goor.![]()
![]()
![]()
ja ik ga zeker met mn pantoffel achter dat ding aan om em daarna plat te meppen in mn wasbak, weetje wat voor troep zo'n groot ding geeftquote:Op donderdag 7 september 2006 14:26 schreef Henny_Huisman het volgende:
Maak 'm dood dan
Ja, want vrouwen komen ook via de broekspijp binnen.quote:
Die van mij wel, kan ze me halverwege een hand geven...quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen komen ook via de broekspijp binnen.![]()
Da's het mooie van een wasbak...kun je dat ding gelijk wegspoelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja ik ga zeker met mn pantoffel achter dat ding aan om em daarna plat te meppen in mn wasbak, weetje wat voor troep zo'n groot ding geeft
Ik verbrand ze meestal met een aansteker.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja ik ga zeker met mn pantoffel achter dat ding aan om em daarna plat te meppen in mn wasbak, weetje wat voor troep zo'n groot ding geeft
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die van mij wel, kan ze me halverwege een hand geven...
Nee die komen binnen via de achterzakquote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen komen ook via de broekspijp binnen.![]()
Via de rits!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee die komen binnen via de achterzak
Welnu. Alle dieren die in je broekspijp plassen, die zijn pas goor.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef Sjakie01 het volgende:
![]()
![]()
Ik doelde op de Portemonneequote:Op donderdag 7 september 2006 14:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Via de rits!
Jezus, eeuwige maagd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |