Ja ik ook. Was naar WillemII toe gegaan (das nog geen km. van mijn huis). Echt een goeie speler.quote:
Wel misplaatst, want hij moet alles nog bewijzen. Als jonge speler moet je sowieso eerst je voeten laten spreken, voordat je je grote bek opentrekt, vind ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar geen misplaatste arrogantie, want voetballen kan-ie
Belachelijk dat hij nog niet in het Nederlands elftal zit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef toma het volgende:
Alle mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van El Hamdaoui moeten naar Excelsior - WillemII gaan kijken op Talpa !
meen je dit nou serieus of sarcastisch ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Belachelijk dat hij nog niet in het Nederlands elftal zit.
Ik beoordeel hem liever op wedstrijden tegen goeie clubs, het stelt toch niks voor om tegen Excelsior goed te voetballen, moet je heel eerlijk wezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef toma het volgende:
Alle mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van El Hamdaoui moeten naar Excelsior - WillemII gaan kijken op Talpa !
Ze hebben wel verlorenquote:Op maandag 18 september 2006 20:32 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem liever op wedstrijden tegen goeie clubs, het stelt toch niks voor om tegen Excelsior goed te voetballen, moet je heel eerlijk wezen.
Ik krijg idd een beetje het "Ryan Babel-gevoel" bij deze jongen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede voetballer aan de bal en zelf de actie maken, dramatische voetballer wat betreft passen en overzicht.
Toch is hij veels te goed voor Willem II.
Hij was er al snel uitquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
Voor El Hamdaoui ga ik speciaal zitten. Waren er maar meer zoals hij.
http://www.fcupdate.nl/news.php?newsID=44336quote:Seizoen lijkt voorbij voor El Hamdaoui
20 september 2006
Er heeft zich een drama afgespeeld voor Mounir el Hamdaoui. De 22-jarige spits van Willem II blijkt in het bekerduel met Flevo Boys zijn kruisband te hebben afgescheurd en lijkt een streep te kunnen zetten door zijn seizoen. Het wegvallen van El Hamdaoui, die afgelopen weekend nog twee keer scoorde tegen Excelsior, is een enorme tegenvaller voor Willem II.
El Hamdaoui stortte in het bekerduel met Flevo Boys na achttien minuten ter aarde, waarbij hij naar eigen zeggen iets hoorde kraken in zijn knie. Vandaag werd door middel van een kijkoperatie onderzocht hoe ernstig de blessure was en het resultaat hiervan was dramatisch voor zowel de Marokkaan als Willem II. De kruisband van zijn linkerknie bleek te zijn afgescheurd en bovendien was de meniscus van de aanvaller beschadigd.
Deze meniscus is direct gerepareerd, maar het gewricht moet nu enkele weken tot rust komen voordat de kruisbandoperatie plaats kan vinden. Na deze operatie moet El Hamdaoui zes tot acht maanden revalideren, waardoor hij vermoedelijk het complete seizoen zal missen. El Hamdaoui kwam deze zomer over van Tottenham Hotspur en wist dit seizoen al drie keer het net te vinden
einde sprookje nog niet helemaal. Hij kan natuurlijk nog terugkomen. Maar dit is natuurlijk wel een enorme domper in zijn loopbaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:06 schreef BigFire het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/news.php?newsID=44336
einde sprookje.
Precies.....ik had dan wel commentaar op zijn "presentatie", maar dit is echt kut voor hem. En voor het publiek ook; missen we toch een rasvoetballer mee dit jaarquote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef koningdavid het volgende:
Dat is echt kut voor hem, Willem II en de competitie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |