abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41599002
Ik gok dat hij in de winterstop al bij Willem II wordt weggekocht
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41599177
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat hij in de winterstop al bij Willem II wordt weggekocht
Door Martin Jol
  donderdag 7 september 2006 @ 23:02:04 #53
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41600100
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef Waris3 het volgende:
Rosales is onze van Persie, is dat wat je wilt zeggen?
Nee, ik zei toch Mitea
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  donderdag 7 september 2006 @ 23:14:07 #54
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41600555
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef toma het volgende:

[..]

jij hebt duidelijk niet de hele wedstrijd gezien. Hij was de uitblinker van de wedstrijd.
Vandaar dat VI en de Telegraaf voor Michel Vorm kozen
pi_41601132
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:52 schreef Hork het volgende:

[..]

Inderdaad. In dezelfde VI noemt ie Martin Jol een laffe coach omdat die alleen maar "namen" opstelde ipv Hamdaoui. Komt waarschijnlijk totaal niet in hem op dat die anderen misschien beter zouden kunnen zijn
Misschien moet het in je op komen om het interview eens verder te lezen. Ik citeer;
quote:
En dan nog niet eens zozeer de club waar ik vandaan kwam, als wel de naam die ik had. Hij kijkt puur naar grote namen en durfde mij niet te brengen. Ja, natuurlijk is dat laf. Als je als Nederlandse trainer een Nederlands talent helemaal naar Engeland haalt, dan doe je dat toch niet om hem te laten verpieteren? Terwijl ik soms echt beter was dan de andere spitsen, zat ik niet eens bij de eerste achttien. En hij heeft het me zélf verteld. Hij vond me voetballend vaak beter dan Mido, maar díé speelde omdat hij een grotere naam had en daardoor een grotere speler was.
pi_41601141
Mwha hij gaat het juist niet maken
  donderdag 7 september 2006 @ 23:35:21 #57
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41601396
Goed presteren is ook vrij lastig met een superwisselvallig team als Willem II om je heen. Eerst winnen ze van Utreg, de week erop gaan ze met 5-0 onderuit bij Heerenveen, tja...
pi_41601472
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:35 schreef Corksterr het volgende:
de week erop gaan ze met 5-0 onderuit bij Heerenveen, tja...
Zelfs in die wedstrijd kreeg hij in de Sportweek bij wedstrijdbeoordelingen een 7.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41602125
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Misschien moet het in je op komen om het interview eens verder te lezen. Ik citeer;
[..]
Dat is op z'n zachtst gezegd vreemd te noemen.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41602306
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/910089/1/50#41581896]donderdag 7 september 2006 "Ik maak er geen geheim van dat ik Willem II zie als tussenstap naar mooiere tijden", zegt hij in Voetbal International.
Wat een lul zeg.
pi_41602315
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Mwha hij gaat het juist niet maken
eens.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_41602407
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Wat een lul zeg.
Umm hoezo? Omdat hij ambities heeft?
pi_41602677
quote:
En hij heeft het me zélf verteld. Hij vond me voetballend vaak beter dan Mido, maar díé speelde omdat hij een grotere naam had en daardoor een grotere speler was.
Ja ja... en zodra Jol hem een kans gaf was die binnen 10 min geblesseerd en kon die 5 maanden niet spelen Rara hoe kan dit
pi_41602806
Jol had hem zelf uitgenodigd om in London te komen kijken dus waarschijnlijk was ie toch overtuigd.
pi_41602967
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Umm hoezo? Omdat hij ambities heeft?
Nee, omdat hij nu voor Willem II speelt. Is lekker als jij als Willem II supporter een paar 100 euro neer legt voor een seizoenskaart en tijd en energie in die club steekt.

Moet je voor de grap eens bij je baas doen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:18:55 #66
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41608073
Op mij kwam het gewoon voornamelijk arrogant over, zichzelf niet vinden onderdoen voor een topspeler als Van Persie, terwijl hij zelf nog nooit iets heeft gepresteerd op niveau.

Laat je eerst maar eens zien voordat je met zulke wijsheden op de proppen komt.
pi_41720565
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:18 schreef Corksterr het volgende:
Op mij kwam het gewoon voornamelijk arrogant over, zichzelf niet vinden onderdoen voor een topspeler als Van Persie, terwijl hij zelf nog nooit iets heeft gepresteerd op niveau.

Laat je eerst maar eens zien voordat je met zulke wijsheden op de proppen komt.
Hoop niet dat hij net als Leonardo wordt, want hij heeft het talent.
Tegen PSV maakte hij ook weer een paar mooie actie's
pi_41720566
2 keer
pi_41720935
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

[..]
Yeah sure ..... daar geloof ik geen hout van. Neemt niet weg dat ik het een sierlijke speler vind, die waarschijnlijk best een tree hoger kan voetballen.
pi_41771097
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik voorspel jullie:

El Hamdaoui speelt zijn eerste interland voor Oranje het komende seizoen.

Lach maar, als je wilt, maar ik meen het.
Ik heb nog nergens gezien dat Ajax belangstelling voor hem heeft, maar als jij het zegt...
pi_41771851
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik heb nog nergens gezien dat Ajax belangstelling voor hem heeft, maar als jij het zegt...

haha nee serieus, hij is echt goed.
Hij moet alleen niet van die arrogante uitspraken doen. Bij Van Persie was dat ook zo maar bij hem is dat goed gekomen maar hoevaak zie je wel niet dat een talentje zichzelf te goed vind en daardoor zn toekomst verprutst (bijv. mido ik noem maar iemand). Hij moet gewoon hard werken en niet vervelend doen bij de trainer. (want dat is geen makkelijke bij willem2)
pi_41771982
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:38 schreef toma het volgende:

[..]

haha nee serieus, hij is echt goed.
Hij moet alleen niet van die arrogante uitspraken doen. Bij Van Persie was dat ook zo maar bij hem is dat goed gekomen maar hoevaak zie je wel niet dat een talentje zichzelf te goed vind en daardoor zn toekomst verprutst (bijv. mido ik noem maar iemand). Hij moet gewoon hard werken en niet vervelend doen bij de trainer. (want dat is geen makkelijke bij willem2)
Het vervelende is dat zulke spelers in de jeugd altijd alles kunnen maken, omdat de trainer wedstrijden wint door dat soort jongens. Daarom zullen ze niet zo snel langs de kant komen te zitten, als ze er eens geen flikker voor doen, of dingen uithalen die andere spelers ook niet mogen. Daar kweek je alleen wel een hele slechte mentaliteit mee, en daardoor vallen ze, als ze eenmaal bij het eerste zitten en niet alles meer kunnen maken, ook vaak door de mand. Ouders die hun zoon gods geschenk aan de voetbal vinden helpen ook niet mee trouwens.
pi_41772080
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

Het vervelende is dat zulke spelers in de jeugd altijd alles kunnen maken, omdat de trainer wedstrijden wint door dat soort jongens. Daarom zullen ze niet zo snel langs de kant komen te zitten, als ze er eens geen flikker voor doen, of dingen uithalen die andere spelers ook niet mogen. Daar kweek je alleen wel een hele slechte mentaliteit mee, en daardoor vallen ze, als ze eenmaal bij het eerste zitten en niet alles meer kunnen maken, ook vaak door de mand. Ouders die hun zoon gods geschenk aan de voetbal vinden helpen ook niet mee trouwens.
arrogantie dus
pi_41779311
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:46 schreef toma het volgende:

[..]

arrogantie dus
Maar geen misplaatste arrogantie, want voetballen kan-ie
pi_41784293
Genoten van hem afgelopen weekend .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: