penalty versierde? de scheids was gewoon stekeblind want het was er buiten .. had niets met pingel versieren te makenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef toma het volgende:
Die wedstrijd die WillemII van FC Utrecht won. Toen speelde El Hamdaoui echt super, hij maakte constant acties en de verdediging had steeds het kijken. Denk nog maar eens over hoe hij die penalty versierde tegen van Dijk die toch niet de minste verdediger is.
Hij komt er wel. Alleen hij moet met beide benen op de grond blijven want hij is er nog lang niet!
quote:Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
penalty versierde? de scheids was gewoon stekeblind want het was er buiten .. had niets met pingel versieren te maken![]()
Maar dat heeft helemaal niets met die pingel te makenquote:Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef toma het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk niet de hele wedstrijd gezien. Hij was de uitblinker van de wedstrijd.
Dat was ooit ook het probleem van dhr Van Persie.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef toma het volgende:
Die wedstrijd die WillemII van FC Utrecht won. Toen speelde El Hamdaoui echt super, hij maakte constant acties en de verdediging had steeds het kijken. Denk nog maar eens over hoe hij die penalty versierde tegen van Dijk die toch niet de minste verdediger is.
Hij komt er wel. Alleen hij moet met beide benen op de grond blijven want hij is er nog lang niet!
Bedoel je deze? http://www.youtube.com/results?search_query=Noordafrikanenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef Gunner het volgende:
Net zoals veel van z'n mede van origine noord-afrikanen.
Dat mag best; en ik vind het ook een prima voetballer die wellicht ook wel op een hoger niveau kan spelen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:04 schreef Beschouw het volgende:
Sinds wanneer mogen voetballers zichzelf niet goed vinden?
Laat El Hamdaoui zich maar bewijzen bij Willem II. Voorlopig is hij in ieder geval goed bezig.
Ik lach niet. Ik hou alleen niet van dat soort uitspraken en houdingen. Er is een goede manier om je zelfverzekerd te presenteren en er is een domme manier die mensen tegen de haren instrijkt. Jammer dat hij zelf dat verschil niet kan maken.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik voorspel jullie:
El Hamdaoui speelt zijn eerste interland voor Oranje het komende seizoen.
Lach maar, als je wilt, maar ik meen het.
Dat kan dus niet, want hij heeft zelf al voor Marokko gekozen en daar volgens mij ook al voor gespeeld.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik voorspel jullie:
El Hamdaoui speelt zijn eerste interland voor Oranje het komende seizoen.
Lach maar, als je wilt, maar ik meen het.
XDquote:Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Devano het volgende:
Het enige dat die twee gemeen hebben is hun geloof.
Hij heeft vriendschappelijk voor Marokko gespeeld maar heeft gezegd dat hij voorlopig niks meer met het Marrokaans elftal te maken wilt hebben, want hij voelt zich gebruikt, en als Marco hem zou bellen zou hij voor Oranje gaan voetballen.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want hij heeft zelf al voor Marokko gekozen en daar volgens mij ook al voor gespeeld.
[..]
Dan zou 't wel kunnen, maar Marco kennende denk ik niet dat die hem op gaat roepen...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij heeft vriendschappelijk voor Marokko gespeeld maar heeft gezegd dat hij voorlopig niks meer met het Marrokaans elftal te maken wilt hebben, want hij voelt zich gebruikt, en als Marco hem zou bellen zou hij voor Oranje gaan voetballen.
Dat zei hij in de VI van vorige week.
En dan is Bobson zeker onze Gilardino?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:El Hamdaoui
. Deze man heeft alles in zich om de absolute top te bereiken. Onze eigen Cassano.
omfg wat een debielen. En dan verbaast kijken als ze gediscrimineerd wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bedoel je deze? http://www.youtube.com/results?search_query=Noordafrikanen
Nee maar Dembele welquote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef Waris3 het volgende:
[..]
En dan is Bobson zeker onze Gilardino?
Dembélé is Belg.quote:
Bobson mag nog niet eens met de A-1 van Tottenham mee doen. El Hamdaoui gaat er komenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef Waris3 het volgende:
[..]
En dan is Bobson zeker onze Gilardino?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |