abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 16:38:42 #26
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_41587826
Het enige dat die twee gemeen hebben is hun geloof.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  donderdag 7 september 2006 @ 16:41:37 #27
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41587938
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef toma het volgende:
Die wedstrijd die WillemII van FC Utrecht won. Toen speelde El Hamdaoui echt super, hij maakte constant acties en de verdediging had steeds het kijken. Denk nog maar eens over hoe hij die penalty versierde tegen van Dijk die toch niet de minste verdediger is.
Hij komt er wel. Alleen hij moet met beide benen op de grond blijven want hij is er nog lang niet!
penalty versierde? de scheids was gewoon stekeblind want het was er buiten .. had niets met pingel versieren te maken
pi_41588149
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef Eilanden het volgende:

[..]

penalty versierde? de scheids was gewoon stekeblind want het was er buiten .. had niets met pingel versieren te maken
jij hebt duidelijk niet de hele wedstrijd gezien. Hij was de uitblinker van de wedstrijd.
  donderdag 7 september 2006 @ 16:56:07 #29
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_41588359
who the fuck is El Hamdaoui ???
Lijepa li si !
pi_41589238
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:48 schreef toma het volgende:

[..]

jij hebt duidelijk niet de hele wedstrijd gezien. Hij was de uitblinker van de wedstrijd.
Maar dat heeft helemaal niets met die pingel te maken
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:53:30 #31
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41589865
El Hamdaoui === Julian Jenner.
pi_41589908
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:17 schreef toma het volgende:
Die wedstrijd die WillemII van FC Utrecht won. Toen speelde El Hamdaoui echt super, hij maakte constant acties en de verdediging had steeds het kijken. Denk nog maar eens over hoe hij die penalty versierde tegen van Dijk die toch niet de minste verdediger is.
Hij komt er wel. Alleen hij moet met beide benen op de grond blijven want hij is er nog lang niet!
Dat was ooit ook het probleem van dhr Van Persie.
Al Hamdaoui is zeker een belofte. Jammer dat hij zichzelf zo negatief op de kaart zet voordat hij hem waarmaakt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41590011
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef Gunner het volgende:
Net zoals veel van z'n mede van origine noord-afrikanen.
Bedoel je deze? http://www.youtube.com/results?search_query=Noordafrikanen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41590123
Sinds wanneer mogen voetballers zichzelf niet goed vinden?
Laat El Hamdaoui zich maar bewijzen bij Willem II. Voorlopig is hij in ieder geval goed bezig.
pi_41590188
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:04 schreef Beschouw het volgende:
Sinds wanneer mogen voetballers zichzelf niet goed vinden?
Laat El Hamdaoui zich maar bewijzen bij Willem II. Voorlopig is hij in ieder geval goed bezig.
Dat mag best; en ik vind het ook een prima voetballer die wellicht ook wel op een hoger niveau kan spelen.
Alleen dat verhaal van hem over Martin Jol vind ik nogal zielig. Zeker als je de keuzemogelijkheden in die periode van Jol ziet.
pi_41590192
leuke straatvoetballer, meer niet.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_41590322
Ik voorspel jullie:

El Hamdaoui speelt zijn eerste interland voor Oranje het komende seizoen.

Lach maar, als je wilt, maar ik meen het.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41590459
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik voorspel jullie:

Ik lach niet. Ik hou alleen niet van dat soort uitspraken en houdingen. Er is een goede manier om je zelfverzekerd te presenteren en er is een domme manier die mensen tegen de haren instrijkt. Jammer dat hij zelf dat verschil niet kan maken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41591062
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik voorspel jullie:

Dat kan dus niet, want hij heeft zelf al voor Marokko gekozen en daar volgens mij ook al voor gespeeld.
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:38 schreef Devano het volgende:
Het enige dat die twee gemeen hebben is hun geloof.
XD
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41591142
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, want hij heeft zelf al voor Marokko gekozen en daar volgens mij ook al voor gespeeld.
[..]
Hij heeft vriendschappelijk voor Marokko gespeeld maar heeft gezegd dat hij voorlopig niks meer met het Marrokaans elftal te maken wilt hebben, want hij voelt zich gebruikt, en als Marco hem zou bellen zou hij voor Oranje gaan voetballen.
Dat zei hij in de VI van vorige week.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41591327
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij heeft vriendschappelijk voor Marokko gespeeld maar heeft gezegd dat hij voorlopig niks meer met het Marrokaans elftal te maken wilt hebben, want hij voelt zich gebruikt, en als Marco hem zou bellen zou hij voor Oranje gaan voetballen.
Dat zei hij in de VI van vorige week.
Dan zou 't wel kunnen, maar Marco kennende denk ik niet dat die hem op gaat roepen...
Ik vind trouwens dat dat niet hoeft, want hij is centrale aanvaller en daar hebben we al genoeg van...

Edited to add: Kan/wil Önder Turaci nou eigenlijk voor België spelen?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
pi_41593356
El Hamdaoui . Deze man heeft alles in zich om de absolute top te bereiken. Onze eigen Cassano.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41593629
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
El Hamdaoui . Deze man heeft alles in zich om de absolute top te bereiken. Onze eigen Cassano.
En dan is Bobson zeker onze Gilardino?
pi_41594018
pi_41594939
quote:
omfg wat een debielen. En dan verbaast kijken als ze gediscrimineerd worden
Integreren die hap.
pi_41594996
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Nee maar Dembele wel
pi_41596381
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:52 schreef toma het volgende:

[..]

Nee maar Dembélé wel
Dembélé is Belg.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:22:45 #48
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41598589
Mitea is onze Tevez.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41598938
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef Waris3 het volgende:

[..]

Bobson mag nog niet eens met de A-1 van Tottenham mee doen. El Hamdaoui gaat er komen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41598976
Rosales is onze van Persie, is dat wat je wilt zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')