Vrij simpel. Het kost klauwen met geld om een rijschool te hebben. De auto, de verzekering, de benzine is hier godsgruwelijk duur en dan moet je alle kosten voor je filiaal nog meenemen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:12 schreef KumA het volgende:
oh ps...WAAROM is t eigenlijk zo duur??
Ah zat de wereld maar in elkaar. Dat iets niets kost zodra je iemand anders laat betalen. Dan liet iedereen alles door iemand anders laten betalenquote:
In 2002 betaalden we met euro's hoor, kon ook nog wel met guldens, maar de meeste mensen betaalden in euro's en de prijzen waren ook in euro'squote:Op zaterdag 9 september 2006 10:29 schreef Alternate het volgende:
In 2002 350 gulden voor 10 lessen
19 lessen gehad, dus dat is 665 gulden en dan een examen van 350 ofzo, dus zeg bij elkaar 1000 gulden, dus 450 euro ongeveer.
In de VS heb ik daarna m'n rijbewijs gehaald voor $15 (als je een amerikaans rijbewijs hebt kun je goedkoper je auto verzekeren).
Daar hoeft de overheid duidelijk geen miljoenen te verdienen aan verkeersveiligheid.
Ik heb half januari 2002 examen gedaan en toendertijd duurde examen aanvragen nog 2 maanden, dus ik heb alles al in 2001 betaald en toen waren we nog gezegend met de guldenquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:35 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
In 2002 betaalden we met euro's hoor, kon ook nog wel met guldens, maar de meeste mensen betaalden in euro's en de prijzen waren ook in euro's
Al met al zo'n ¤4500,-...quote:Op donderdag 7 september 2006 11:15 schreef Rinke het volgende:
Hallo medeforum genoten,
Ik ben bezig met een GPO opdracht. (Voor mijn VMBO examen)
Nu ben ik benieuwd hoeveel u voor uw rijbewijs heeft betaald.
Hoeveel per les, welk jaar hoeveel lessen heeft u gevolgt, was inclusief examen?
Alvast bedankt
Rinke
Tjsa. De vraag was hoeveel jij hebt betaald voor jouw rijbewijs. Nou, niks dus.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ah zat de wereld maar in elkaar. Dat iets niets kost zodra je iemand anders laat betalen. Dan liet iedereen alles door iemand anders laten betalen
Wat had je fout gedaan dan dat je zakte?quote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef THA-PIETERT het volgende:
2 weken gelden afgereden, 1560 euro kwijt. met een snelcurses van 15 dagen
1e keer examen gezakt. daarna nog 4 lessen gehad en toen geslaagd.
en dan nog je rijbewijs kopen 45 euro nog wat
Een lerarenopleiding Nederlands 2e graads doen en dan "overnieuw" zeggenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Al met al zo'n ¤4500,-...
65 rijlessen van een uur a ¤40,- per stuk
1e examen kostte ¤200,-
2e/3e/4e examen kostten: ¤180,-
5e/6e examens (BNOR examens) kostten ¤220,-
Plus theoriecursus nog, en twee theorieexamens (was verlopen, dus moest overnieuw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |