Volgende keer even proberenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:44 schreef pro2call het volgende:
je burger op een rekje leggen dan heb je geen prob's (ervaring heeft)
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:42 schreef TwyLight het volgende:
waarom altijd als ik zo'n ding er in doe, is die bovenop wel te eten maar het broodje aan de onderkant is altijd heel vochtigniet echt dat het eraf druipt ofzo maar gewoon een klein sponsje zegmaar
nu moet ik altijd die hamburger eraf halen en op een eigen broodje doen
alle jezus .. das gezond .. blikje cola erbij, zakkie chips voor de lunch. helemaal goed bezigquote:Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof ik om 09:30 naar de snackbar ga fietsen, ik maak juist zon ding omdat ik lui ben
Soms wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef soppig het volgende:
alle jezus .. das gezond .. blikje cola erbij, zakkie chips voor de lunch. helemaal goed bezig
Jep maar dat komt meestal voor als het broodje zelf bevroren was en dat je hem daarna te lang in de magnetron doetquote:Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Komt ook vaak voor dat de broodjes keihard worden. Of dat het stuk vlees, naar karton smaakt![]()
Broodje gezond is pas ongezond!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef soppig het volgende:
[..]
alle jezus .. das gezond .. blikje cola erbij, zakkie chips voor de lunch. helemaal goed bezig
Keihard? Dan doe je ze echt te lang in de magnetron...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Komt ook vaak voor dat de broodjes keihard worden. Of dat het stuk vlees, naar karton smaakt![]()
Eetbaarquote:Op donderdag 7 september 2006 11:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Keihard? Dan doe je ze echt te lang in de magnetron...
Ik doe 20 sec, lekker warm en eetbaar
Ja die dingen lijken me echt te ranzig voor woorden. Iets wat zo lang goed blijft en er zo uit ziet dat maar 20 sec in de magnetron moet, moet wel heel erg eng geproduceert zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 10:43 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is toch geen vreten man![]()
Generatie Big Mac![]()
Keihard is misschien overdreven, maar wel harder dan ze horen te zijn en dan doe ik ze nooit langer in de magnetron dan op de verpakking staat. Eerder korter. Maar dit soort broodjes neem ik eigenlijk nooit meer. Vind de "echte" veel beter dan die uit de magnetron.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Keihard? Dan doe je ze echt te lang in de magnetron...
Ik doe 20 sec, lekker warm en eetbaar
Hotpopquote:Op donderdag 7 september 2006 11:19 schreef Biancavia het volgende:
Het enige wat ik ik de magnetron doe is popcorn.
Die dingen die ik heb moeten 1 minuut in de magnetron, dus die zijn wel lekker.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Moragh_DaughterofSu... het volgende:
[..]
Ja die dingen lijken me echt te ranzig voor woorden. Iets wat zo lang goed blijft en er zo uit ziet dat maar 20 sec in de magnetron moet, moet wel heel erg eng geproduceert zijn![]()
Ik heb ze dus ook nog nooit gegeten, en ga het ook niet doen.
Ik bak ze beiden gewoon op in de panquote:Op donderdag 7 september 2006 10:13 schreef T42 het volgende:
ik laat broodje er uit en doe alleen de burger er in
Mooi kut is dat dan!!1!!111!!!111!11!!!11!!11quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef Mikkie het volgende:
Dat komt doordat 'ie gaat zweten. Door het snelle opwarmen ontstaan er temperatuurverschillen tussen het broodje en het bordje, en er kan niet gelucht worden. Dan krijg je condensvorming die in je broodje trekt, en dan krijg je dus zo'n slappe hap.
Ja precies.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:18 schreef ForumGek het volgende:
Die cheeseburgers van de lidl, verpakt in 2 zijn wel zo smerig. Soms hebben we ze thuis, en dan denk ik: "jum jum, lekker cheeseburger". Maar dan stop je ze erin en dan ruik je het al, je eet hem op en hebt 1 hap gehad en dan weet je het weer. Dat is nog niet het ergste, wanneer je er 1 van op hebt liggen deze krengen zo zwaar op de maag dat je nergens anders meer zin in hebt. Nee, doe mij maar die van mora, en dan het liefst die Ham/kaas pistolets
!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |