abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2006 @ 09:16:37 #1
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41574929
Heb hier een aluminium luxaflex waar een paar "latjes" wat gebogen zijn. Is dat weer recht te krijgen? En zo ja hoe?

Het zijn dus de latjes die aan de touwtjes hangen, zitten er iets van 100 op, maar ik heb al gekeken of ik ze kan verplaatsen naar de onderste rij en dat wil niet zonder een hele dag aan het knopen te zijn.
pi_41575094
je kan proberen om met een combinatietang of waterpomptangen deze weer recht te buigen, wel eerst even een doekje in de bek van de tang doen, anders beschadigen de lamellen
  donderdag 7 september 2006 @ 09:59:10 #3
129586 klara12
fly with the wind
pi_41575762
blijf je altijd knikjes inzien
  donderdag 7 september 2006 @ 10:01:33 #4
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41575819
waterpomptang? Werkt dat een beetje?

het zijn die dunne reepjes, die buig je met je vingers makkelijk. Ik zoek wel even een foto

Edit: die dingen die het meisje dus in haar hand heeft:

Misschien werkt het, maar is het dan niet handiger om ze onder een stapel boeken te leggen een nacht?
pi_41575957
Als je wat hoogte over hebt kun je ze misschien verwijderen en de 'gaten' opvullen met lamellen van de onderkant.
pi_41579875
proberen zo goed e zo kwaad mogelijk met de hand ze recht te plooien? (die latjes zijn namelijk licht gebogen, zoals te zien op de foto, dus ik zou ze niet onder boeken steken oid). Werkt immers altijd bij mij als ik weer eens ruig was met de lamellen
Gaat er tegenaan met zn schatteke x10012010!
pi_41582258
Helaas kun je dat vergeten...die knikjes blijf je zien
had in mijn vorige huis ook aluminium luxaflex...nooit meer dus
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  donderdag 7 september 2006 @ 18:55:19 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41591417
quote:
Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef _Flame_ het volgende:
Helaas kun je dat vergeten...die knikjes blijf je zien
had in mijn vorige huis ook aluminium luxaflex...nooit meer dus
Idd daar doe je niet aan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41594533
quote:
Op donderdag 7 september 2006 10:07 schreef Marsepein het volgende:
Als je wat hoogte over hebt kun je ze misschien verwijderen en de 'gaten' opvullen met lamellen van de onderkant.
Dat heb ik ook weleens gedaan

Belangrijk is om ze helemaal omhoog te doen en dan plakbandjes erom, zodat ze niet verschuiven. Dan kan je de touwtjes loshalen en de lamel die kapot is vervangen door de onderste.

Wel ff merken met een plakbandje

Knopen hoeft niet, de touwtjes om ze omhoog en omlaag te doen zijn gescheiden van de "ladder" die de afstand bepalen.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:30:17 #10
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_41598896
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:40 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat heb ik ook weleens gedaan

Belangrijk is om ze helemaal omhoog te doen en dan plakbandjes erom, zodat ze niet verschuiven. Dan kan je de touwtjes loshalen en de lamel die kapot is vervangen door de onderste.

Wel ff merken met een plakbandje

Knopen hoeft niet, de touwtjes om ze omhoog en omlaag te doen zijn gescheiden van de "ladder" die de afstand bepalen.
thanks, ik moet het even goed bekijken dit weekeinde, na het werk ben ik te moe voor dit soort werk. Ben benieuwd of het gaat lukken.

Die foto is trouwens niet van mij, vond hem op google. Had geen zin om zelf een foto te maken
pi_41599047
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:26 schreef Gurb het volgende:
combinatietang of waterpomptangen
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')