Je ziet toch dat het donker is buitenquote:Op donderdag 7 september 2006 03:10 schreef Crux het volgende:
Ik kom verdomme net uit uit de douche stappen. Heb niet gekeken hoe laat het was voordat ik uit bed stapte![]()
![]()
Mja ik moet er om half 7 uit. Dus dan is het ook nog wel donkerquote:Op donderdag 7 september 2006 03:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het donker is buitenHoe laat was je gaan slapen dan? Geweldig toch dat je nog uren kunt pitten
Een paar uurtjes met lenzen slapen is geen probleem. Heb ze ook wel eens een hele nacht ingehouden en dat gaat best, alleen aan het eind van de dag zijn ze kurkdroogquote:Op donderdag 7 september 2006 03:31 schreef Crux het volgende:
[..]
Mja ik moet er om half 7 uit. Dus dan is het ook nog wel donker![]()
Nja. ik ga maar weer even liggen. Heb al m'n lenzen in gedaan. Maar een keer met slapen dan, had er de vorige keer geen last van![]()
Ik snap niet zo goed hoe dat kan. Heb je dan geen wekker? Kijk je niet hoe laat het is als je opstaat? Ik wordt altijd wakker door een wekker (want gaar) en als ik eerder wakker wordt kijk ik hoe laat het is en ga ik verder pitten. Kan me gewoon niet voorstellen dat je gewoon zomaar opstaat zonder op te letten. Op die manier kun je ook makkelijk dan veel te laat opstaan.quote:Op donderdag 7 september 2006 03:57 schreef timmeeeh het volgende:
Whehe ik had dat ook een keer. Ik allemaal douchen en aankleden, tas ingepakt. Is het verdomme half 5 des ochtends!
Ik denk niet dat ik 100% wakker was toen dat gebeurde. Normaal kijk ik altijd hoe laat het is en word ik ook wakker door een wekker, maar dit keer dus blijkbaar niet. Een soort automatisme denk ik dat je wakker wordt uit een droom en dat je automatisch je ochtendritueel opstart.quote:Op donderdag 7 september 2006 04:00 schreef MaJo het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dat kan. Heb je dan geen wekker? Kijk je niet hoe laat het is als je opstaat? Ik wordt altijd wakker door een wekker (want gaar) en als ik eerder wakker wordt kijk ik hoe laat het is en ga ik verder pitten. Kan me gewoon niet voorstellen dat je gewoon zomaar opstaat zonder op te letten. Op die manier kun je ook makkelijk dan veel te laat opstaan.
Je wordt dan als het ware onder de douche wakker, een soort van "slaapwandelen"? Nooit gehad maar lijkt me wel grappigquote:Op donderdag 7 september 2006 04:05 schreef Supersheep het volgende:
Heb t ook één keer gehad. Ergens rond 4 uur in de ochtend onder de douche staan terwijl ik er pas 3 uur later uit moest.
Kijk normaal altijd op de wekker als ik eerder wakker word natuurlijk, maar was toen blijkbaar zo duf dat ik gewoon zonder na te denken onder de douche ben gestapt. Gelukkig begon het nadenken daarna wel en ben ik lekker weer onder de wol gekropen
slaapwandelen was t gelukkig niet, was me er gewoon bewust van dat ik wakker was, en stond netjes zonder kleren onder de douchequote:Op donderdag 7 september 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je wordt dan als het ware onder de douche wakker, een soort van "slaapwandelen"? Nooit gehad maar lijkt me wel grappig
Wel eens gehad dat ik niet wist dat de zomertijd in was gegaan en ik dus een uur te vroeg op school kwam
had jij nog mazzel, ik kwam er bij de bushalte pas achter...quote:Op donderdag 7 september 2006 03:57 schreef timmeeeh het volgende:
Whehe ik had dat ook een keer. Ik allemaal douchen en aankleden, tas ingepakt. Is het verdomme half 5 des ochtends!
Je bent niet de enige die dat weleens heeftquote:Op donderdag 7 september 2006 08:08 schreef thaeastwood het volgende:
Heb weleens gehad dat ik effe voor het stappen ging slapen. Ik word weer wakker spring onder de douche trek mijn stapkleren aan. trek de deur open is het al licht. Kijk ik op de klok is het al 11uur 's ochtends. Gewoon in 1 ruk doorgeslapen...toen ben ik maar gaan ontbijten haha
Hahahaquote:Op donderdag 7 september 2006 08:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
had jij nog mazzel, ik kwam er bij de bushalte pas achter...
En jij merkt niet dat het geen ochtend is?quote:Op donderdag 7 september 2006 03:10 schreef Crux het volgende:
Ik kom verdomme net uit uit de douche stappen. Heb niet gekeken hoe laat het was voordat ik uit bed stapte![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |