egnie, mijn hondje is de allerlievstequote:Op donderdag 7 september 2006 02:22 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Liever met file american
liefst met kruidenboter
Ik ga smeer er nog een met smeurboter (licht getint met een pittig hete peper smaakje) en dan ga ik mijn nest in!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:25 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Op dit moment lust ik wel een boterham ja![]()
He wat jammer dat ik geen foto van ons samen hebquote:Op donderdag 7 september 2006 02:24 schreef Koenz0r het volgende:
Doe eens een foto van je hond en jij erbij
kan ik ff oordelen
Ja hequote:
Noodrantsoenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
He wat jammer dat ik geen foto van ons samen hebMaar dit is hem:
[afbeelding]
Hey heldere henny.quote:
quote:
Rug van hond insmeren met boter, hond van aanrecht gooien, dan kun je er van uitgaan dat hij op de beboterde kant landt.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opeten
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:05 schreef Koenz0r het volgende:
Ik dacht ik maak eens een lekkere boterham met kruideboter erop! Ik dus hendig sjiek smeren als een lollerpro, pak een bord en doe mijn brood erop. Ik wil mijn bord hendig sjiek oppakken alleen glijd mijn boterham eraf![]()
Ik zag dat ding vallen en ik dacht nog DIE KOMT NOG OP DE BESMEURDE KANT ! en ja hoor dat ding valt met de kruideboter op de grond. Broodje inclusief zand, haar en stof in de prullenbak getyft.
KUT BOTERHAMMEN!
KUT NATUUR WET !
in afrika vechten ze om allesquote:Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef Devlinsect het volgende:
Kinderen in Afrika zouden gevochten hebben om die boterham met kruidenkaas met haar en stof.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |