Ja inderdaad! en reken maar nikky van het fok! forumquote:
maakt het er niet beter op !quote:Op zondag 3 september 2006 14:06 schreef nikky het volgende:
Tubgrilsplaatjes vinden we nog steeds he-le-maal niet Koenz0r. 48 uur.
Weetje wat, ik stuur mijn boterham met kruideboter wel naar die dikke kinderen in afrika, met die opgezwolle buikjes van zequote:Op donderdag 7 september 2006 02:08 schreef Sjakie01 het volgende:
Wees blij dat je uberhaupt iets te eten hebt man. Kut egoist.
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opetenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
Ik laatst een lekker broodje met filet american gesmeerd en had hem even op het aanrecht laten staan. Kom ik terug, broodje weg. Kijk ik in de gang, hond kijkt tevreden
Jezus, jullie weten wel hoe je een hond moet opvoeden of niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
Ik laatst een lekker broodje met filet american gesmeerd en had hem even op het aanrecht laten staan. Kom ik terug, broodje weg. Kijk ik in de gang, hond kijkt tevreden
wat een zinquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opeten
i-d-i-o-o-tquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef opgebaarde het volgende:
lollertopic
dit verdient een goede rofler eigenlijk maar ik ben sterk, ik ben gestopt, ik doe het niet
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:08 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad! en reken maar nikky van het fok! forum
[..]
maakt het er niet beter op !![]()
Lollertoinksz0rquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef opgebaarde het volgende:
lollertopic
dit verdient een goede rofler eigenlijk maar ik ben sterk, ik ben gestopt, ik doe het niet
Zie mijn topic HOEREN ABN Amro!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Maar vertel, wat maakte jouw dag zo kut?
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:14 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Lollertoinksz0rwaarom ben je geroffeldlollerstopt?
Crossposting doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:15 schreef Koenz0r het volgende:
naja we hebben 1 ding gemeen
't paste mooi in [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Doe dat... dan klaag ik ook nog even met je mee over de ontbijtkoek van vanmorgen met dikke laag boter.. die ook viel met de verkeerde kant naar beneequote:Op donderdag 7 september 2006 02:17 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Maar ik zal ook wel een post in jouw topic doen heur![]()
Wat heeft dat nou weer met opvoeding te maken? Normaal doet hij dit soort dingen niet maar als hij alleen ergens is met een lekker broodje op bijna neushoogte dan pakt ie hem wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jezus, jullie weten wel hoe je een hond moet opvoeden of niet?
Bleek laatst met mythbusters dat dat niet waar was dat je boterham zo viel.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe dat... dan klaag ik ook nog even met je mee over de ontbijtkoek van vanmorgen met dikke laag boter.. die ook viel met de verkeerde kant naar benee
Oyquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opeten
egnie, mijn hondje is de allerlievstequote:Op donderdag 7 september 2006 02:22 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Liever met file american
liefst met kruidenboter
Ik ga smeer er nog een met smeurboter (licht getint met een pittig hete peper smaakje) en dan ga ik mijn nest in!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:25 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Op dit moment lust ik wel een boterham ja![]()
He wat jammer dat ik geen foto van ons samen hebquote:Op donderdag 7 september 2006 02:24 schreef Koenz0r het volgende:
Doe eens een foto van je hond en jij erbij
kan ik ff oordelen
Ja hequote:
Noodrantsoenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
He wat jammer dat ik geen foto van ons samen hebMaar dit is hem:
[afbeelding]
Hey heldere henny.quote:
quote:
Rug van hond insmeren met boter, hond van aanrecht gooien, dan kun je er van uitgaan dat hij op de beboterde kant landt.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:05 schreef Koenz0r het volgende:
Ik dacht ik maak eens een lekkere boterham met kruideboter erop! Ik dus hendig sjiek smeren als een lollerpro, pak een bord en doe mijn brood erop. Ik wil mijn bord hendig sjiek oppakken alleen glijd mijn boterham eraf![]()
Ik zag dat ding vallen en ik dacht nog DIE KOMT NOG OP DE BESMEURDE KANT ! en ja hoor dat ding valt met de kruideboter op de grond. Broodje inclusief zand, haar en stof in de prullenbak getyft.
KUT BOTERHAMMEN!
KUT NATUUR WET !
in afrika vechten ze om allesquote:Op donderdag 7 september 2006 10:47 schreef Devlinsect het volgende:
Kinderen in Afrika zouden gevochten hebben om die boterham met kruidenkaas met haar en stof.
![]()
Yuck wat een vies mormelquote:Op donderdag 7 september 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
He wat jammer dat ik geen foto van ons samen hebMaar dit is hem:
[afbeelding]
Incorrect, in zuid-afrika spreken ze nederlandsquote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Komt omdat ze amper nederlands spreken
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Komt omdat ze amper nederlands spreken
Dat is toch geen nederlands:quote:Op donderdag 7 september 2006 10:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Incorrect, in zuid-afrika spreken ze nederlands
Als je nu beter had opgelet had je gezien dat dat dus niet het geval is.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:10 schreef hamkaastosti het volgende:
je moet het brood op de rug van je kat binden. Een kat komt immers altijd op z'n poten terecht en dus je boterham ook met de goede zijde boven..
graag gedaan, geen dank. dat is dan 4 euro
Een hond opvoedenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jezus, jullie weten wel hoe je een hond moet opvoeden of niet?
Een hondquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat is toch geen nederlands:
http://proto5.thinkquest.(...)sewoorden/index.html
Zijn tog afzonderlijk tog wel nederlandse woorden. Maar zoals hij al opmerkte. Komt wrs omdat ze achter lopenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:20 schreef TwyLight het volgende:
Niet een al te hoog niveau daar, in zuid-afrika.
Paniekknoppie
alarmbel
Pilledraaier
apotheker
Vensterversierder
etaleur
Vuurhoutje
lucifer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |