Ja inderdaad! en reken maar nikky van het fok! forumquote:
maakt het er niet beter op !quote:Op zondag 3 september 2006 14:06 schreef nikky het volgende:
Tubgrilsplaatjes vinden we nog steeds he-le-maal niet Koenz0r. 48 uur.
Weetje wat, ik stuur mijn boterham met kruideboter wel naar die dikke kinderen in afrika, met die opgezwolle buikjes van zequote:Op donderdag 7 september 2006 02:08 schreef Sjakie01 het volgende:
Wees blij dat je uberhaupt iets te eten hebt man. Kut egoist.
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opetenquote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
Ik laatst een lekker broodje met filet american gesmeerd en had hem even op het aanrecht laten staan. Kom ik terug, broodje weg. Kijk ik in de gang, hond kijkt tevreden
Jezus, jullie weten wel hoe je een hond moet opvoeden of niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
Ik laatst een lekker broodje met filet american gesmeerd en had hem even op het aanrecht laten staan. Kom ik terug, broodje weg. Kijk ik in de gang, hond kijkt tevreden
wat een zinquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opeten
i-d-i-o-o-tquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef opgebaarde het volgende:
lollertopic
dit verdient een goede rofler eigenlijk maar ik ben sterk, ik ben gestopt, ik doe het niet
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:08 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ja inderdaad! en reken maar nikky van het fok! forum
[..]
maakt het er niet beter op !![]()
Lollertoinksz0rquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef opgebaarde het volgende:
lollertopic
dit verdient een goede rofler eigenlijk maar ik ben sterk, ik ben gestopt, ik doe het niet
Zie mijn topic HOEREN ABN Amro!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:11 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Maar vertel, wat maakte jouw dag zo kut?
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:14 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Lollertoinksz0rwaarom ben je geroffeldlollerstopt?
Crossposting doet.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:15 schreef Koenz0r het volgende:
naja we hebben 1 ding gemeen
't paste mooi in [CENTRAAL] Kleine ergernissen
Doe dat... dan klaag ik ook nog even met je mee over de ontbijtkoek van vanmorgen met dikke laag boter.. die ook viel met de verkeerde kant naar beneequote:Op donderdag 7 september 2006 02:17 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Maar ik zal ook wel een post in jouw topic doen heur![]()
Wat heeft dat nou weer met opvoeding te maken? Normaal doet hij dit soort dingen niet maar als hij alleen ergens is met een lekker broodje op bijna neushoogte dan pakt ie hem wel jaquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jezus, jullie weten wel hoe je een hond moet opvoeden of niet?
Bleek laatst met mythbusters dat dat niet waar was dat je boterham zo viel.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe dat... dan klaag ik ook nog even met je mee over de ontbijtkoek van vanmorgen met dikke laag boter.. die ook viel met de verkeerde kant naar benee
Oyquote:Op donderdag 7 september 2006 02:12 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ik zou wat boter op zijn vacht doen, laatste beetje file american op de boter en de hond op een bordje doen en opeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |