Tijdens de pauze ging het toch goed...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef Heero87 het volgende:
Assistent-coach Stéphane Demol: "Bij momenten spelen we niet slecht."![]()
![]()
![]()
Ik blijf naar de Dramatische Komedie op Kanaal 2 kijken ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Hrvat het volgende:
Hier staat vitaya al op de achtergrond!![]()
Alsof het onder Aimé nog zoveel beter was. Hoog tijd om ook eens een "beenhakker" bij de Rode Duivels in te halen. Een buitenlandse toptrainer die serieus schoon schip maakt en met de borstel door de selectie gaat ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:23 schreef Heero87 het volgende:
Ik krijg warempel heimwee naar Aimé.
Toen kregen we toch nog één kans in 90 minuten voetbal.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alsof het onder Aimé nog zoveel beter was. Hoog tijd om ook eens een "beenhakker" bij de Rode Duivels in te halen. Een buitenlandse toptrainer die serieus schoon schip maakt en met de borstel door de selectie gaat ...
degene die dat moest optekenen is wellicht doodgewoon in slaap gevallen ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef twi het volgende:
Kloppen die stats van UEFA? 82% balbezit voor Belgie?
En ik maar hopen dat ze dit nergens buiten België op televisie gaven.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:31 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Ik heb het ook eens bekeken op Sport1 en het was eigenlijk wel heel slecht. Simons nog wel een voldoende, maar voor de rest?
Bosnjak en Ljubojevic ???quote:Op woensdag 15 november 2006 22:20 schreef Hrvat het volgende:
Misschien moet België nog eens een Kroaat naturaliseren!![]()
Ja. Wat balen wij zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:24 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk dat verlies van die Belgen. Ik ben écht blij dat ze er niet meer bij zijn op eindtoernooien. Dat laffe verdedigende (trieste) spel begint hun eindelijk op te breken. Net goed voor die losers!
Nog even wachten tot we helemaal zonder Belgen kunnen spelen , en dan gaan we het WK winnen dus ...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:49 schreef Hrvat het volgende:
Binnenkort krijgen de rode 'duiveltjes' al Salou, Tchite, Yulu matondo, Maaroufi,... erbij!
We moeten ons daar ook niet teveel op fixeren. Wie nu zegt dat de jeugdploegen het er internationaal beter van afbrengen, moet in het achterhoofd houden dat die resultaten niet het gevolg zijn van echte individuele klasse, maar veel eerder van een hecht collectief. Zo rooskleurig ziet de toekomst er de komende jaren volgens mij dus niet uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:31 schreef Heero87 het volgende:
De rest van de campagne gewoon ons beloftenelftal opstellen. Mooie voorbereiding op het EK voor beloften in juni.
En waarschijnlijk pakken we zo nog meer punten ook.
Lijkt me sterk dat Co dat gaat doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Flikker die VdE eruit, en geef Co een belletje.
Nee, vrees hetzelfde (een goede jeugdploeg betekent nooit per definitie een goede a-ploeg), maar alles beter dan dit stelletje flikkers.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We moeten ons daar ook niet teveel op fixeren. Wie nu zegt dat de jeugdploegen het er internationaal beter van afbrengen, moet in het achterhoofd houden dat die resultaten niet het gevolg zijn van echte individuele klasse, maar veel eerder van een hecht collectief. Zo rooskleurig ziet de toekomst er de komende jaren volgens mij dus niet uit.
Co botst in alles met de mentaliteit in België, denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Radegast het volgende:
Flikker die VdE eruit, en geef Co een belletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |