En heeft ondertussen rood gekregen nadat hij wild de voet van een Azeri aanviel met zijn maag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:25 schreef Clourhide het volgende:
Dembele scoort de 3-0 voor België.
Ja. Wat een belachelijke referee zeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heeft ondertussen rood gekregen nadat hij wild de voet van een Azeri aanviel met zijn maag.
Hoe durft hij, met z'n wel gevoede volle maag tegen zo'n klein nederig hongerig Azeri'tje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heeft ondertussen rood gekregen nadat hij wild de voet van een Azeri aanviel met zijn maag.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | 2. Finland 4 2 2 0 8 6- 2 3. België 4 2 1 1 7 4- 1 4. Polen 4 2 1 1 7 5- 5 5. Portugal 3 1 1 1 4 5- 3 6. Kazachstan 4 0 2 2 2 1- 4 7. Armenië 3 0 1 2 1 0- 4 8. Azerbeidzjan 4 0 1 3 1 1- 8 |
| 1 2 3 | Portugal - Kazachstan - België - Polen - |
Ja maar van het boosaardige Genk dat René ontsloeg selecteren we natuurlijk geen spelers. Of alleen Vandenbergh, want je moet toch iemand op de bank zetten voor die formidabele Mpenza ...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef BramKVO het volgende:
Wat triestig weer die opstelling. Vooral de backs tarten weer alle logica, Hoefkens & Leonard ... Terwijl we met Cornelis een rechtsachter in bloedvorm hebben die wel degelijk een voorzet kan trappen.
Ik zie het verband niet. Vandereycken werd ontslagen door het bestuur, niet door de spelers (integendeel, die waren zelfs heel teleurgesteld met zijn ontslag)...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja maar van het boosaardige Genk dat René ontsloeg selecteren we natuurlijk geen spelers. Of alleen Vandenbergh, want je moet toch iemand op de bank zetten voor die formidabele Mpenza ...
Een andere reden waarom hij bijna geen Genk-spelers wil oproepen kan ik mij niet bedenken eigenlijk. Misschien dat het geen vete is tov de spelers zelf, maar dan toch allicht wel tov Genk ...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet. Vandereycken werd ontslagen door het bestuur, niet door de spelers (integendeel, die waren zelfs heel teleurgesteld met zijn ontslag)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |