quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef DtchDopey het volgende:Kuijt is wat mij betreft de zwakke speler voorin, hij kan prachtig balletjes aannemen en dan houd het op. Daarbij is hij volgens mij ook de oorzaak dat KJH niet uit de verf komt, Kuijt negeert um compleet. Als de bal over rechts aangespeeld kan worden trekt Kluijt verdedigers naar het gat dat KJH maakt, als Kluijt um moet aanspelen negeert ie KJH.
Ik zal wel weer op wat teentjes trappen maar kom maar met tegenargumenten.
Kuyt heeft een paar goede acties gehad waarbij hij z'n man uitspeelde, en waaruit een goede voorzet kwam, waaronder ééntje die KJH. wel in had mogen koppen hoor....
Overigens kreeg Kuyt ook niet alle ballen lekker aangespeeld, vooral niet vanaf rechts van van Bronckhorst en Sneijder speelde hem ook niet altijd lekker aan.
Het is waar dat KJH niet genoeg is gezocht, maar het zal van beide kanten komen denk ik, hij speelde ook niet erg opvallend, stond continu in de dekking etc.
P.S. dat naar binnen trekken wat Kuyt continu doet, dat krijg je nu eenmaal als je een rechtsbenige speler op links zet.......
Kuijt 3-0 trouwens
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith