genoegquote:Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef I_will_be_heard het volgende:
Kent iemand nóg slechtere reclames?
Je bedoelt met Frits Bom?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
d'r is ook zo'n verzekeringmaatschappij met een nepnieuws reclame. Die was nog triester.
Heb je deze reclame al gezien dan? Ik vind deze echt met kop en schouders boven andere kutreclame's uitsteken (in negatieve zin).quote:
Nee, die deed een 'grappige'' parodie op z'n eigen programma voor een reisbureau. Maar die was ook kansloos idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:01 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Je bedoelt met Frits Bom?
Die was idd ook kansloos, maar deze vind ik echt nog véél slechter.
Al is het alleen al vanwege het feit dat er weer eens Engels gesproken moet worden.
Ik ga even zoeken of er een video online is.
Oh ja, ik weet welke je bedoelde. Die kan zich idd nog wel enigszins meten met deze van @home.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee, die deed een 'grappige'' parodie op z'n eigen programma voor een reisbureau. Maar die was ook kansloos idd.
Maar ik bedoelde een verzekeringsmaatschappij, daar speelde ook zo'n gedegradeerde nieuwslezer in mee die vroeger voor ik dacht RTL Nieuws werkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |