abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41559107
Ik probeer printje te maken en mijn printer zegt ineens dat de inkt op is. Goed, de cartridges kunnen leeg raken maar ik vind het wel erg vreemd dat ik vorige week nog een complete pagina heb kunnen printen en dat er nu ineens geen druppel meer over zou zijn

Ik wil gewoon dat dat kloteding doorgaat tot ie steeds waziger begint te printen , ik weet nu zeker dat er nog iets in de cartridge zit. Ik wil helemaal geen meldingen krijgen dat ik nieuwe inkt op de Epson website kan bestellen en dat het heel slecht zou zijn om namaakcartridges te gebruiken, ik wil gewoon een paar zwarte lijntjes op een a4-tje hebben.
pi_41559157
Jank niet en schaf een nieuwe cartridge aan.
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_41559184
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Vandoooorrr het volgende:
alhoewel hij wel gelijk heeft, mijn printer spuugt alles tot de laatste druppel eruit, je benzine tank zegt toch ook niet dat ie leeg is, terwijl je er nog mee kan rijden?
pi_41559237
quote:
Goed idee, mag jij me vertellen welke winkel nu nog open is
pi_41559254
Mail maar naar mij, ik print het wel voor je.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_41559283
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:44 schreef McNasty het volgende:

[..]

Goed idee, mag jij me vertellen welke winkel nu nog open is
Mediamarkt.
Unox, the worst operating system.
pi_41559334
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mits bier enzo?
pi_41559465
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat lief
pi_41559520
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]

alhoewel hij wel gelijk heeft, mijn printer spuugt alles tot de laatste druppel eruit, je benzine tank zegt toch ook niet dat ie leeg is, terwijl je er nog mee kan rijden?
Hij doet 't niet. Stuur 'm terug naar de fabrikant als je er zeker van ben dat er nog wat inzit. Als er dan ook echt nog wat inzit krijg je wel een vergoeding, lijkt mij. Je kan ook gewoon morgen een nieuwe kopen en dan is er nog steeds niks aan de hand.
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_41559597
Ja Epson is kut. Hier print ie ook geen tekstdocument, terwijl alleen de kleurencardridges op zijn
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41559651
Is toch bij de consumentenbond geweest Die knalden gelijk het verhaal in de media dat Epson de boel zat op te lichten doordat er nog inkt inzat terwijl de melding kwam dat hij leeg was.

Het punt uiteindelijk was dat je niet betaalde voor de inkt die erin zat en het een beveiling was zodat er geen lucht in het printsysteem kon komen.

Dit dus: http://www.letsgodigital.org/nl/news/articles/story_95.html
pi_41559983
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef Vandoooorrr het volgende:

[..]

Hij doet 't niet. Stuur 'm terug naar de fabrikant als je er zeker van ben dat er nog wat inzit. Als er dan ook echt nog wat inzit krijg je wel een vergoeding, lijkt mij. Je kan ook gewoon morgen een nieuwe kopen en dan is er nog steeds niks aan de hand.
Ik geloof niet dat er iets mis is met de cartridge, ik geloof dat er wat mis is met Epson. Anyway, ik heb net een stel nepperds besteld, ik ga geen geld meer uitgeven aan die eikels en als de printer eraan overlijdt dan zal ik dat als pluspunt zien
pi_41560162
Hier haal ik gewoon de "lege" cartridge eruit en plaats die opnieuw, dan denkt die printer dat er weer een volle inzit
Kan je in ieder geval je documentje printen
pi_41560367
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef McNasty het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er iets mis is met de cartridge, ik geloof dat er wat mis is met Epson. Anyway, ik heb net een stel nepperds besteld, ik ga geen geld meer uitgeven aan die eikels en als de printer eraan overlijdt dan zal ik dat als pluspunt zien
Bij de commando's had je helemaal geen printers. Daar moest je, al wou je wat schrijven, een klein sneetje in je vinger maken en dan kladden maar op dat blaadje. Zag er niet uit, maar daar werd je hard van zeiden ze.
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_41560922
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:12 schreef Fragma het volgende:
Hier haal ik gewoon de "lege" cartridge eruit en plaats die opnieuw, dan denkt die printer dat er weer een volle inzit
Kan je in ieder geval je documentje printen
Dat heb ik al geprobeerd, ik heb de cartridge geschud en teruggeplaatst maar dit hielp niet
pi_41560938
Canon was lange tijd de beste, maar nu hebben ze gechipte inktcartridges. HP is ook niet al te best, die hebben 1 kleurencartridge. Bij normaal gebruik gaat geel veel sneller op dan magenta, dus kan je een heleboel inkt weggooien.
Ik print helemaal niks uit. Ik heb toch geen plaats om al dat papier te bewaren.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_41563556
Neem dun papier, leg het over je monitor, zet de brightness ver open, pak een fineliner en ga aan de slag.
Da gao nie nou!
pi_41569212
quote:
Jank niet en schaf een nieuwe cartridge printer aan.
  donderdag 7 september 2006 @ 00:00:37 #19
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_41570007
ik heb net een andere laserprinter, geen gezeik en als het poeder op is zet ik er morgen een nieuwe in.
pi_41570056
quote:

[..]

Kwaliteits laserprinters doen dat idd. Dit om goede pagina's te garanderen.
  donderdag 7 september 2006 @ 00:06:00 #21
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41570195
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Kwaliteits laserprinters doen dat idd. Dit om goede pagina's te garanderen.
Hartstikke leuk. Maar dat moet je toch ook even uit kunnen zetten eigenlijk.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_41570261
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Hartstikke leuk. Maar dat moet je toch ook even uit kunnen zetten eigenlijk.
Nee, waarom? Je koopt een goede printer juist omdat je wilt dat je prints mooi en scherp zijn.
pi_41574301
quote:

[..]

Die van mij wel. Kan nog 50KM rijden terwijl de computer en meter zeggen dat de tank oppelepop is.

Ik vindt het overigens bagger dat het niveau van de cartridge tegenwoordig met zo'n chippie wordt geregeld waardoor hij zegt dat ie leeg is terwijl er nog genoeg in zit. Je hebt ook van die chipresetters.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 7 september 2006 @ 08:50:21 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41574512
Ik koop altijd een nieuwe printer als de cartridge leeg is. Dat is over het algemeen nog goedkoper ook. De prijzen van de lexmark inkt stemmen niet bepaald tot vrolijkheid.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_41581760
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:50 schreef buzzer het volgende:
Ik koop altijd een nieuwe printer als de cartridge leeg is. Dat is over het algemeen nog goedkoper ook. De prijzen van de lexmark inkt stemmen niet bepaald tot vrolijkheid.
Jammer alleen dat ze vaak halfvolle cartridges bij nieuwe printers leveren

Maar ik moet zeggen dat de prijzen me nu meevallen, ¤ 8,- voor originele en ¤ 6,- voor namaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')