alhoewel hij wel gelijk heeft, mijn printer spuugt alles tot de laatste druppel eruit, je benzine tank zegt toch ook niet dat ie leeg is, terwijl je er nog mee kan rijden?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Vandoooorrr het volgende:
Jank niet en schaf een nieuwe cartridge aan.
Goed idee, mag jij me vertellen welke winkel nu nog open isquote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Vandoooorrr het volgende:
Jank niet en schaf een nieuwe cartridge aan.
Mediamarkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:44 schreef McNasty het volgende:
[..]
Goed idee, mag jij me vertellen welke winkel nu nog open is![]()
Mits bier enzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mail maar naar mij, ik print het wel voor je.
Wat liefquote:Op woensdag 6 september 2006 19:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mail maar naar mij, ik print het wel voor je.
Hij doet 't niet. Stuur 'm terug naar de fabrikant als je er zeker van ben dat er nog wat inzit. Als er dan ook echt nog wat inzit krijg je wel een vergoeding, lijkt mij. Je kan ook gewoon morgen een nieuwe kopen en dan is er nog steeds niks aan de hand.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
alhoewel hij wel gelijk heeft, mijn printer spuugt alles tot de laatste druppel eruit, je benzine tank zegt toch ook niet dat ie leeg is, terwijl je er nog mee kan rijden?
Ik geloof niet dat er iets mis is met de cartridge, ik geloof dat er wat mis is met Epson. Anyway, ik heb net een stel nepperds besteld, ik ga geen geld meer uitgeven aan die eikels en als de printer eraan overlijdt dan zal ik dat als pluspunt zienquote:Op woensdag 6 september 2006 19:53 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Hij doet 't niet. Stuur 'm terug naar de fabrikant als je er zeker van ben dat er nog wat inzit. Als er dan ook echt nog wat inzit krijg je wel een vergoeding, lijkt mij. Je kan ook gewoon morgen een nieuwe kopen en dan is er nog steeds niks aan de hand.
Bij de commando's had je helemaal geen printers. Daar moest je, al wou je wat schrijven, een klein sneetje in je vinger maken en dan kladden maar op dat blaadje. Zag er niet uit, maar daar werd je hard van zeiden ze.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef McNasty het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iets mis is met de cartridge, ik geloof dat er wat mis is met Epson. Anyway, ik heb net een stel nepperds besteld, ik ga geen geld meer uitgeven aan die eikels en als de printer eraan overlijdt dan zal ik dat als pluspunt zien![]()
Dat heb ik al geprobeerd, ik heb de cartridge geschud en teruggeplaatst maar dit hielp nietquote:Op woensdag 6 september 2006 20:12 schreef Fragma het volgende:
Hier haal ik gewoon de "lege" cartridge eruit en plaats die opnieuw, dan denkt die printer dat er weer een volle inzit
Kan je in ieder geval je documentje printen
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Vandoooorrr het volgende:
Jank niet en schaf een nieuwe cartridge printer aan.
Kwaliteits laserprinters doen dat idd. Dit om goede pagina's te garanderen.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
alhoewel hij wel gelijk heeft, mijn printer spuugt alles tot de laatste druppel eruit, je benzine tank zegt toch ook niet dat ie leeg is, terwijl je er nog mee kan rijden?
Hartstikke leuk. Maar dat moet je toch ook even uit kunnen zetten eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kwaliteits laserprinters doen dat idd. Dit om goede pagina's te garanderen.
Nee, waarom? Je koopt een goede printer juist omdat je wilt dat je prints mooi en scherp zijn.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hartstikke leuk. Maar dat moet je toch ook even uit kunnen zetten eigenlijk.
Die van mij wel. Kan nog 50KM rijden terwijl de computer en meter zeggen dat de tank oppelepop is.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze vaak halfvolle cartridges bij nieuwe printers leverenquote:Op donderdag 7 september 2006 08:50 schreef buzzer het volgende:
Ik koop altijd een nieuwe printer als de cartridge leeg is. Dat is over het algemeen nog goedkoper ook. De prijzen van de lexmark inkt stemmen niet bepaald tot vrolijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |