hoezo pakt die datquote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef brood_korst het volgende:
cola automaat gooien en dan op teruggeven
probleem opgelost
slotje
Dat wordt een avondje vijlenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Syd het volgende:
[..]
hoezo pakt die dat, de Bath munt is net ietsjes groter
Hahaha, dan geef ik hem wel aan me broer, moet hem nog 15euro terug betalenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:06 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat wordt een avondje vijlen
En dat zag je niet toen je hem kreegquote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Syd het volgende:
[..]
hoezo pakt die dat, de Bath munt is net ietsjes groter
Nou het was in de coffeeshop en het was donker binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
En dat zag je niet toen je hem kreeg![]()
opgepakt worden...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha, en dan ineens toevallig opgepakt worden :p
Dan hoef je nu nog maar 14,74 euro terug te gevenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Hahaha, dan geef ik hem wel aan me broer, moet hem nog 15euro terug betalen![]()
het zal denk ik nooit waar wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:34 schreef Agorias het volgende:
een avondje stappen op 2 euro?
ik snap je helemaalquote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef Thrilled het volgende:
ik bedoel maar dat hij een drankje moet betalen met die munt, dan is ie er ook vanaf...
Haha ook een goed idee:p maar ik kaart nooit:(quote:Op woensdag 6 september 2006 21:02 schreef Rolex18038 het volgende:
Of lekker kaarten met je vrienden... na een paar biertjes gewoon de Thaise baht gebruiken als je moet 'potten'![]()
nou hup, uitgeven die munt !quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha ook een goed idee:p maar ik kaart nooit:(
Hoezo wil je topic op slot gooien:P Maar vanavond eens uitproberen in de stad:)quote:
Ja maar dat zit niet zo lekkerquote:Op donderdag 7 september 2006 09:38 schreef Rio het volgende:
Je kunt hem ook in je bruine roepert stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |