Omdat ik me studie dan verkloot, weer met alle moeite van de wereld op het eind net genoeg punten haal.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:34 schreef remlof het volgende:
waarom niet?
Op zo'n moment is bier, bier.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Grolsch..bier?
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
De oplossing zou natuurlijk kúnnen zijn dat je bier drinkt tijdens je college.
Dat waarderen ze niet, geloof mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
De oplossing zou natuurlijk kúnnen zijn dat je bier drinkt tijdens je college.
Pfff.. nep-communist, je nam er maar ééntje.quote:
Waren we eerst ook van plan, we dachten, we doen één biertje. Maar je weet hoe het gaat.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef Roellio het volgende:
Ik dronk in mijn vroege studententijd wel eens bier op terrasjes alvorens laat in de middag naar college te gaan.
Wij deden ook wel eens 10 biertjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waren we eerst ook van plan, we dachten, we doen één biertje. Maar je weet hoe het gaat.![]()
Neen, dat is niet stoer, je bent immers alsnog terug naar college gegaan. Je bent pas werkelijk tuig wanneer je niet meer terugkomt naar college.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef illusions het volgende:
Ik heb gister in mijn tussenuren bier gedronken, ben ik nu ook stoer?
En dan toch nog terug naar college gaan?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wij deden ook wel eens 10 biertjes.
Ik heb het meegemaakt in het eerste jaar. Groep studenten voor me in de collegezaal die uitgebreid bier aan het zuipen waren en chips vraten. Docente viel zowat om. Na dat jaar trouwens niet vaak meer gezienquote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef Pracissor het volgende:
Dat waarderen ze niet, geloof mij.![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
De grootste vraag van de ganse wereld is: Wiezoe niet gek ?
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Omdat ik me studie dan verkloot, weer met alle moeite van de wereld op het eind net genoeg punten haal.![]()
Je moet wel iets door een bushokje tyfen, anders ben je ganz niet grappigquote:Op woensdag 6 september 2006 18:48 schreef illusions het volgende:
Ik heb gister in mijn tussenuren bier gedronken, ben ik nu ook stoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |