als jij er 1 zou bestellen zonder ijs bij mij zou ik je glas maar half vol gooienquote:Op woensdag 6 september 2006 18:06 schreef arrowstomahawk het volgende:
Ik vraag toch ook niet om ijs, gewoon COLA
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:14 schreef BIGGI het volgende:
Barman die net van de WC komt, waarschijnlijk z'n handen niet wast omdat die haast heeft en vervolgens wat ijsklontjes met z'n handen uit zo'n bak paktDat vind ik vervelender dan dat er minder in me glas zit
wat nou als TS vrouw, homo of BOB is?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef okkie-man het volgende:
Moet je maar bier drinken in de kroeg
wat nou als de vrouw, homo of BOB ook bier drinkt?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef nsfw het volgende:
[..]
wat nou als TS vrouw, homo of BOB is?
De vrouw zou dan vadsig zijn. De homo is dan een surrogaathomo en de bob is dan geen bob!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat nou als de vrouw, homo of BOB ook bier drinkt?
pwned!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef arrowstomahawk het volgende:
Dat ik 4 euro betaal voor een cola, en dan nog zitten er ijsklontjes in.
Dat is toch van de zotte
Moet je nagaan, anders ben je ¤6 kwijt.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef arrowstomahawk het volgende:
Dat ik 4 euro betaal voor een cola, en dan nog zitten er ijsklontjes in.
Dat is toch van de zotte
Zelfkennis is okayquote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef nsfw het volgende:
[..]
De vrouw zou dan vadsig zijn. De homo is dan een surrogaathomo en de bob is dan geen bob!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |