héle snelle sluitertijd nemen, en precis op het juiste moment afdrukken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:53 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo'n oude post mag aanhalen, maar hoe komt het dat je geen waterballon ziet??
ik er ook een hele hoop tussen zitten waar je de balon nog wel ziet, en natuurlijk een hele berg van fotos die ik net te laat of net te vroeg genomen heb. je moet erg veel geduld hebben en veel water balonnetjes hebben. en er voor zorgen dat je camera niet nat wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:53 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo'n oude post mag aanhalen, maar hoe komt het dat je geen waterballon ziet??
Idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:15 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
wauw... schitterend hoe dat lens-effect van die druppel zo prachtig gespiegeld staat met de achtergrond.
Deze is ook harstikke mooi vind ik, alleen jammer van dat donkere stukje linksboven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je genoeg omgevingslicht hebt. Je moet het zo min mogelijk van je flitser hebben ben ik achter. Ik krijg mijn sluiter tijden ook niet naar beneden met de flitser aan. Als je ik er een stevige lamp opzet kan ik het zonder flitser doen en met snellere sluiter tijden.
Dit zijn mijn creaties, zojuist even gemaakt.
[afbeelding]
Thnx!! Ik vind het ook jammer dat je de stop ziet. Maar wilde het niet croppen omdat je dan die mooie druppel niet ziet breken in het water. Moet er eens iets op verzinnen met een andere bak. Witte achtergrond is wel mooi opzich (veel licht).quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:58 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Idd.Te gek man. Echt mooi met die kleuren.
![]()
[..]
Deze is ook harstikke mooi vind ik, alleen jammer van dat donkere stukje linksboven.
Maar erg mooi![]()
lekker witquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef PankPinther het volgende:
heb ooit deze eens gemaakt
met een SB600 flitser, wat papier, een pipetje en wat geduld
[afbeelding]
Wow is de background helemaal wit. Of heb je melk laten druppelen. Overigens waren de roze druppels uit mijn foto roze (droog van het plus huismerkquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef PankPinther het volgende:
heb ooit deze eens gemaakt
met een SB600 flitser, wat papier, een pipetje en wat geduld
[afbeelding]
gewoon melk uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Wow is de background helemaal wit. Of heb je melk laten druppelen. Overigens waren de roze druppels uit mijn foto roze (droog van het plus huismerk)
Haha ja bedankt, wist ook niet zeker of ik die tweede wel zou laten zien, toch maar gedaan! Maar ik heb gewoon water gebruikt als vloeistof, heel basic allemaal, heb een ovenplaat gebruikt als ondergrond en een beetje creatief zijn met een bureaulampje!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef NoXxa het volgende:
De 1e is vet! Bij de 2e valt de bovenste druppel uit het dof. Wat voor vloeistof heb je gebruikt?
OK grappig. Wat creatief! Gaaf hoor. Toch ook eens met cola proberen. Volgens mij kun je dat schuim heel mooi op de foto krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Statio het volgende:
[..]
Haha ja bedankt, wist ook niet zeker of ik die tweede wel zou laten zien, toch maar gedaan! Maar ik heb gewoon water gebruikt als vloeistof, heel basic allemaal, heb een ovenplaat gebruikt als ondergrond en een beetje creatief zijn met een bureaulampje!![]()
Gewoon heel veel blijven oefenen en veel geduld hebben , het lukte mij ook niet in 1 keerquote:
geen idee... van iemand doorgestuurd gekregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Kun je dan misschien vertellen waar ze vandaan komen?
Vind de maker misschien ook wel leuk om terug te zien.
Die eerste is erg mooi!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:44 schreef vanDekaart het volgende:
Ik heb ook ff wat geprobeerd
[afbeelding]
nat geworden?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet het niet , maar ik baal als een stekker. mopper
zo beter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Daantke het volgende:
Hij is fijn! Enkel dat oranje vlekje en die weerspiegelingen in het water, midden onderin, storen me een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |