Haha ja bedankt, wist ook niet zeker of ik die tweede wel zou laten zien, toch maar gedaan! Maar ik heb gewoon water gebruikt als vloeistof, heel basic allemaal, heb een ovenplaat gebruikt als ondergrond en een beetje creatief zijn met een bureaulampje!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef NoXxa het volgende:
De 1e is vet! Bij de 2e valt de bovenste druppel uit het dof. Wat voor vloeistof heb je gebruikt?
OK grappig. Wat creatief! Gaaf hoor. Toch ook eens met cola proberen. Volgens mij kun je dat schuim heel mooi op de foto krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef Statio het volgende:
[..]
Haha ja bedankt, wist ook niet zeker of ik die tweede wel zou laten zien, toch maar gedaan! Maar ik heb gewoon water gebruikt als vloeistof, heel basic allemaal, heb een ovenplaat gebruikt als ondergrond en een beetje creatief zijn met een bureaulampje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon heel veel blijven oefenen en veel geduld hebben , het lukte mij ook niet in 1 keerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:53 schreef Dickies het volgende:
Mij lukt het nog niet zo geweldigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen idee... van iemand doorgestuurd gekregenquote:Op woensdag 4 juli 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
Kun je dan misschien vertellen waar ze vandaan komen?
Vind de maker misschien ook wel leuk om terug te zien.
Die eerste is erg mooi!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:44 schreef vanDekaart het volgende:
Ik heb ook ff wat geprobeerd
[afbeelding]
nat geworden?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet het niet , maar ik baal als een stekker. mopper
zo beter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:57 schreef Daantke het volgende:
Hij is fijn! Enkel dat oranje vlekje en die weerspiegelingen in het water, midden onderin, storen me een beetje.
Die laatste is leuk, lekker dynamisch!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:28 schreef Lips het volgende:
Wat een leuk topic!!
1. Een oudje die perongeluk zo is geworden (ik had geen bedoeling druppels te fotograferen, was bezig met m'n sepia stand)
[ afbeelding ]
Nog 2 druppels op een andere manier dan de meeste foto's hier:
2. Water achter een boot, veel druppels dus!
[ afbeelding ]
3. Fontijn:
[ afbeelding ]
Mooi man! Goed gevondenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:06 schreef Trafasi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zelf gemaakt helaas, maar wel mooi
Ik vind het toch één van de betere van deze pagina hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 17:20 schreef Ronalld het volgende:
Iets minder netjes dan de meeste hier, maar ook in de tuin gevonden vandaag! Lekker altijd, een fel zonnetje na een bui.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop