Want? Waar moet een auto anders staan? tis niet dat ze op elke vierkante meter 2 parkeergarage's hebben staan.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef Piovan het volgende:
Mijn klacht: Auto's parkeren op de weg.
Mazzeltov,
Piovan
Goed man. Je had er nog even tegen aan moeten schoppenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:55 schreef Piovan het volgende:
Oja, een voorlamp was kapot en een deuk in de motorkap van mijn stuur. (+ een mooie kras)
khoop dat je je lekker schuldig voelt, heel lang, dat je jezelf in slaap moet huilen...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:55 schreef Piovan het volgende:
Oja, een voorlamp was kapot en een deuk in de motorkap van mijn stuur. (+ een mooie kras)
Een Honda crx Del Sol, zo'n tweezittertje met een open dak.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat voor een auto?
Toch geen zwarte he'??quote:Op woensdag 6 september 2006 15:59 schreef Piovan het volgende:
[..]
Een Honda crx Del Sol, zo'n tweezittertje met een open dak.
dan hoop je toch juist dat het er zo een wasquote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toch geen zwarte he'??
Mijn ex had er zo een..![]()
Een lichtgroene, maar verder boeit het me niet echt veel, is me veel te duur die schade anders.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toch geen zwarte he'??
Ik haal hier geen klacht uit hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef Piovan het volgende:
Mijn klacht: Auto's parkeren op de weg.
ROFL LMAO!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef ASroma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-Q0zbYNYseM
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:00 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Toch geen zwarte he'??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |