Je denkt dat dit topic spam is?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Wees maar niet bang, iedereen is nu jouw filmpjes aan het bekijken
Fftjes maarquote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
Wees maar niet bang, iedereen is nu jouw filmpjes aan het bekijken
Hodver!, Dat zeg ik heul niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Je denkt dat dit topic spam is?
No way!
je bedoelt dat je haar te dik vindt?quote:
ja zoiets denk ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef PvtRyan het volgende:
Vrouwen zijn slecht in droge, sarcastische of ironische humor. Ze kunnen het gewoon niet overbrengen, komt door vrouwelijke uitstraling of zo.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
TIMING EN ONDERWERPEN DENK IK.
IK KAN ER NIET EEN OPNOEMEN WAAR IK NA 3 MINUTEN GEEN KROMME TENEN VAN KRIJG. VAAK ZIJN HET OORSPRONKELIJK LEUKE MANNENGRAPPEN, JAREN LATER VOLLEDIG VERNEUKT DOOR DIE WEZENS DIE DENKEN DAT ZE ALLES NET ZO GOED KUNNEN ALS DE MAN.
ACH JA, GELUKKIG KUNNEN ZIJ WEER BETER BAREN.
quote:hoofdletters kosten teveel tijd.
Precies dat bedoel ik ook. Zonde dat ze niet grappig is.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:57 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het uitzicht heul niet vervelend, en ze heeft ook een aardige zangstem.
Ik kom doorgaans niet in ONZ, dus ook dit was gelukkig aan mij voorbij gegaan. Maar houd je 'gebbetje' ook maar lekker in ONZ.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
JE LOOPT ACHTER![]()
ff een gebbetje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |