Inkoppertjequote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef postmortum het volgende:
nouja hiuj verdient eigenlijk niks![]()
citroën xantia 1.8i, niet getuned, geen overdreven bass-geluiden uit mn bakquote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Weer een plastic-Sjonnie bak van de weg HULDE![]()
Je kunt eens proberen wat rond te bellen of je de reparatie niet ergens goedkoper kunt laten doen? Alhoewel 215 euro me niet echt duur lijkt voor een dergelijke reparatie...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
citroën xantia 1.8i, niet getuned, geen overdreven bass-geluiden uit mn baken zeker niet raampje open, armpje eruit en stoer gaan touren... ik ben normaal ok?
zal je zien datie daar ook een vergelijkbaar probleem hebben gaat. zien we 'm over 3 jaar alsnog terug.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef 2609 het volgende:
kut man volgens mij gaat mijn auto ook afgekeurd worden die gordels doen het niet goed meer als je er hard aantrekt horen ze te stoppen weet je maar dat doen ze niet :S hopen dat ik geen botsing krijg
Ben jij me ff een kneusquote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef Thrilled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag mn auto laten keuren voor apk... afgekeurd omdat de stuurkogels teveel speling vertoonde... geintje gaat 215 euro kosten en dat geld heb ik niet...
![]()
en die plastic bumperspoilerverlaginskitset-stickerserbij ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
citroën xantia 1.8i, niet getuned, geen overdreven bass-geluiden uit mn baken zeker niet raampje open, armpje eruit en stoer gaan touren... ik ben normaal ok?
Hoe durf jij dat een auto te noemen !!!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
In jouw geval wordt ie wel goedgekeurd denk ikquote:Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef 2609 het volgende:
kut man volgens mij gaat mijn auto ook afgekeurd worden die gordels doen het niet goed meer als je er hard aantrekt horen ze te stoppen weet je maar dat doen ze niet :S hopen dat ik geen botsing krijg
scherpquote:Op donderdag 7 september 2006 08:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In jouw geval wordt ie wel goedgekeurd denk ik
Hij heeft 4 wielen, een stuur (wat nu misschien wat minder goed werkt, maar dat terzijde) en het rijdt, dus mag het technisch een auto genoemd worden. Bovendien is er niets dat comfortabeler over de weg zweeft dan een frans luchtkussen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:33 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Hoe durf jij dat een auto te noemen !!!
Waarom niet ik had op m'n 18de een klokgave Mercedes 200D uit 1978quote:Op woensdag 6 september 2006 19:49 schreef Haarbalpasta het volgende:
Hallo!!!
Die gast is net 4 maanden 18!!
Hij verdient gewoon geen auto!!!
Dan had jij dus wel goed over je aanschaf nagedachtquote:Op donderdag 7 september 2006 09:40 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Waarom niet ik had op m'n 18de een klokgave Mercedes 200D uit 1978En zelf verdient ja en niet van pappie en mammie, en wel alle reparaties kunnen betalen
![]()
Als je geen geld hebt moet je geen auto rijden.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef Thrilled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag mn auto laten keuren voor apk... afgekeurd omdat de stuurkogels teveel speling vertoonde... geintje gaat 215 euro kosten en dat geld heb ik niet...
![]()
Het vervangen van de stuurkogels is niet de eenvoudigste klus voor een beginner...quote:Op donderdag 7 september 2006 09:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
TS, kun je die dingen zelf niet fixen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |