en? je kan de mensen nog steeds een poot uitdraaien hoor door gewoon ¤400 voor 1 layout te vragen hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 15:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ga dan echt werken ipv webdesigner zijn.
Want echt, er zijn tegenwoordig meer webdesigners in NL dan dat er honden en katten rondlopen lijkt het wel
mijn werk is van half 8 tot 5, mijn stage van 8 uur tot 5, in het weekend is hij dicht, en ik heb ook nog een vriendin... auto is gewoon lekker ok? zekers nu die koude maanden er weer aan zitten te komen... heerlijk, milieu vervuilen enzoquote:Op woensdag 6 september 2006 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
Loop je stage van 9:00 tot 22:00 dan? Nee! Dus niet zeuren dat je niet kan werken, daarnaast heb je nog weekend ook.
Net 4 maanden 18quote:Geb. Datum 25-04-1988
die vraag was mijn eerste gedachte ook..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:38 schreef Homdeck het volgende:
Waarom heb je een auto als je niet eens 215 euro kunt ophoesten?
Je moet ook geen auto rijden als je het niet kunt betalen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef Thrilled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag mn auto laten keuren voor apk... afgekeurd omdat de stuurkogels teveel speling vertoonde... geintje gaat 215 euro kosten en dat geld heb ik niet...
![]()
Voor de kleine kutstukjes neem ik gewoon de fietsquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mijn werk is van half 8 tot 5, mijn stage van 8 uur tot 5, in het weekend is hij dicht, en ik heb ook nog een vriendin... auto is gewoon lekker ok? zekers nu die koude maanden er weer aan zitten te komen... heerlijk, milieu vervuilen enzo![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:48 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Je moet ook geen auto rijden als je het niet kunt betalen.Hoe vaak moet dat nou nog gezegd worden.
Sparen om te gaan tanken?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef CybPraetorian het volgende:
1x flink tanken en dan is er al bijna 100 euri doorheen...![]()
sp-ar-en![]()
Betaal jij soms zoveel aan je vriendin? Ik zou juist even een vriendin fixen die je reperatie betaald.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mijn werk is van half 8 tot 5, mijn stage van 8 uur tot 5, in het weekend is hij dicht, en ik heb ook nog een vriendin... auto is gewoon lekker ok? zekers nu die koude maanden er weer aan zitten te komen... heerlijk, milieu vervuilen enzo![]()
Weer een plastic-Sjonnie bak van de weg HULDEquote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef Thrilled het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag mn auto laten keuren voor apk... afgekeurd omdat de stuurkogels teveel speling vertoonde... geintje gaat 215 euro kosten en dat geld heb ik niet...
![]()
spel-len le-renquote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
die vraag was mijn eerste gedachte ook..
1x flink tanken en dan is er al bijna 100 euri doorheen...![]()
sp-ar-en![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |