Beetje leuke bands/acts?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen Appelpop in Tiel
Daar wil ik heen
Hey menn!quote:
Dat is dan wel weer waar en is in sommige gevallen ook best een voordeel. je moet er wel tegen kunnenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja volgens het profiel wat ik van je heb geschetst ben uitermate goed in niets doen.
Ja ik vind van welquote:
Ik ben ooit nog een keer op de megafrustratie uitgenodigd om een soort van kennismakingsgesprek te doen bij zo'n modellenbureau samen met een meid die bij me was. Mij hebben ze toendertijd uitgenodigd om verder te gaan maar dan moestik een portfolio bij elkaar schrapen en dat kostte weer een aardige duit. Heb ik niet gedaan. Die meid kwam overigens niet door de eerste keuring heen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:04 schreef Jerruh het volgende:
jow n00c, joog, tall.
ik sta nu in het bestand van models at work![]()
.
whehe, ja ik had nog foto's van RE, maar dat was het grappige: ze kwam naar me toe toen ik achter de bar aan het werk was, zo van: ja jij bent best wel aantrekkelijk en hebt een oeie utistraling, wil je evt, voor ons werken?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog een keer op de megafrustratie uitgenodigd om een soort van kennismakingsgesprek te doen bij zo'n modellenbureau samen met een meid die bij me was. Mij hebben ze toendertijd uitgenodigd om verder te gaan maar dan moestik een portfolio bij elkaar schrapen en dat kostte weer een aardige duit. Heb ik niet gedaan. Die meid kwam overigens niet door de eerste keuring heen..
neenee haha, mijn eerste opdracht is als host werken voor johnny walker black, waarbij ik mensen kennis laat maken met johnny walker black door middel van gesprekjes en uitprobeersels! klinkt niet als modellenwerk, maar dat is eigenlijk de opzet van models at work: modellen aan het werk, als icing op de cake van een feestje bijv. of mensen die representatief zijn etc.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:09 schreef jogy het volgende:
Maar goede zaak jer! Zolang je maar niet in de Zeeman krantjes gaat staan met een kikken katoenen onderbroek.
Klinkt erg coolquote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
neenee haha, mijn eerste opdracht is als host werken voor johnny walker black, waarbij ik mensen kennis laat maken met johnny walker black door middel van gesprekjes en uitprobeersels! klinkt niet als modellenwerk, maar dat is eigenlijk de opzet van models at work: modellen aan het werk, als icing op de cake van een feestje bijv. of mensen die representatief zijn etc.
Waarom las ik mastruberenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en tussendoor ook ff afstuderen!
Ah joh, dat is bijzaak. Nu ben je nog een soort van gastheer op een johnny feestje en binnen de kortste keren ben je het nieuwe gezichtquote:Op donderdag 7 september 2006 12:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en tussendoor ook ff afstuderen!
Als je buurman bent van Frutsel niet meerquote:Op donderdag 7 september 2006 12:17 schreef Tally het volgende:
En dan belt er ook net iemand die vraagt of er iets in de pijpleiding is blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |