quote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo zijn wij dan ook wel weer
met verder posten bedoel je tochquote:Op woensdag 6 september 2006 13:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Enfin, ik ga even aan de slag
hallo Maedelquote:Op woensdag 6 september 2006 13:13 schreef maedel het volgende:
zo, even posten dat ik 'm weer terug kan vinden
g'middag trouwens![]()
Ik had de OP van een vorig topic geciteerd, en die tekst geknipt en geplakt, en de url aangepast. (ik dacht nl. dat wellicht de site down was).quote:Op woensdag 6 september 2006 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
dank je wel
en ik begrijp er niks van waarom het mij niet lukt om die OP niet te plaatsen
het lukt dus niet hier op me werk, maar thuis ook niet![]()
Helaas, ik ga weer aan het solderen, ben hier nog wel af en toe.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met verder posten bedoel je toch![]()
![]()
okay zal ik de volgende keer nog eens proberen om te knippen en plakkenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had de OP van een vorig topic geciteerd, en die tekst geknipt en geplakt, en de url aangepast. (ik dacht nl. dat wellicht de site down was).
volgens mij is dat wel 25 jaar geleden dat ik met zo'n bout in m'n handen gestaan hebquote:Op woensdag 6 september 2006 14:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas, ik ga weer aan het solderen, ben hier nog wel af en toe.
heel scherpquote:Op woensdag 6 september 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
lLESBEAU?
Alicey was me voor.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heel scherp
wil je hem aub even corrigeren ???
Ja, dat heb ik ook moeten doenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is dat wel 25 jaar geleden dat ik met zo'n bout in m'n handen gestaan heb
moest toen bij handvaardigheid stukjes ijzerdraad aan elkaar solderen en er een vervoermiddel van maken.
en natuurlijk ding dat verkeerd, de ijzeren onderdelen lieten los, en m'n vingers smolten van de brandwonden aan elkaar![]()
![]()
ik heb er toen mijn buik flink van volgekregen dat het nooit meer heb aangekeken tot aan MBO toen heb ik nog eens een poging gedaan met lassen maar dat werd net zo min een succes. hetzelfde gold voor hydraulik en slangen op druk zetten. De koppelingen die ik maakte gingen telkens weer als eerste lekken. Blijkbaar mis k voor zulke dingen gewoon een "vaste" handquote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook moeten doen
Als ik ergens NIET heb leren solderen is het daar wel.
Waar ik het wel geleerd heb is op het MBO, toen moest ik en passant iets solderen, en een lieve jongen zag mij prutsen, en vervolgens heeft hij het mij het in 'n kwartiertje geleerd.
Tja, mijn ouders dachten ook da'k veel te klungelig was om practische dingen te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Stroekie het volgende:
Blijkbaar mis k voor zulke dingen gewoon een "vaste" hand
nou ik weet dat van mijzelf welquote:Op woensdag 6 september 2006 15:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tja, mijn ouders dachten ook da'k veel te klungelig was om practische dingen te doen.
Totdat ze me de meest complexe en minuscule dingen zagen solderen. Zegt dus niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |