Klopt; als die ergens in een talkshow zit lach ik me ook altijd de tering...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef Litso het volgende:
Ach, het haalt het nog niet bij Georgina en haar harries.
Gisteren in De Wereld Draait Door?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; als die ergens in een talkshow zit lach ik me ook altijd de tering...![]()
Klein stukje van gezien ja...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Gisteren in De Wereld Draait Door?
..tja....m.i. heeft een zender die maatschappelijke issues wil "aankaarten", ook een morele verplichting om dat kwalitatief en verantwoord goed te doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:40 schreef descendent1 het volgende:
Mijn klacht: Laat iemand met evenveel hersencellen als ik neusgaten heb zich alsjeblieft NIET voor de ogen van miljoenen jeugdige beinvloedbare kijkertjes uitspreken over maatschappelijke problemen ajb; En dan vindt men het nog gek dat die Breezerjeugd zo simplistisch en oppervlakkig is...![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:08 schreef Logitik het volgende:
Was het deze irritante bitch?
[afbeelding]
Je kunt op dat loeder stemmen bij de TK-verkiezingen. Ze staat op de lijst van de Pvddquote:Op woensdag 6 september 2006 11:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; als die ergens in een talkshow zit lach ik me ook altijd de tering...![]()
lol..... smerig wijf en irritant en een kutjood.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:08 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Dat is geen stelling.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:40 schreef descendent1 het volgende:
De stelling van die dag luidde echter: Heropvoedingskampen voor jongeren die niet willen leren;en/ of werken: Een goed idee of niet?
Nou heb je je stelling.quote:De stelling van die dag luidde echter: Heropvoedingskampen voor jongeren die niet willen leren;en/ of werken zijn een goed idee.
Makeup! maskers!quote:Op woensdag 6 september 2006 12:08 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
Het werd daar; op die manier gebracht als stelling! (dat zei ze teninste en was mij ook al opgevallen ja...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:49 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Dat is geen stelling.
[..]
Nou heb je je stelling.
Ik zat gisteren te kijken naar TMFquote:
Je zou er weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:12 schreef Molluck het volgende:
Ik denk dat Miljuschka of hoe je het ook schrijft ongeveer de slimste werknemer bij heel TMF is.
Ze presenteert misschien een beetje te toegankelijk maar zij is absoluut niet dom.
Laten we dat dan maar hopen voor dr... dat ze zich wat simpeler voordoet om begrijpelijk te blijven. Maar dan nog. De 'oplossing' die zij voorstelde sloeg echt compleet nergens op.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:48 schreef postinggirl het volgende:
Natuurlijk moet je je op zo'n zender een beetje simpeler voordoen dan je bent, anders vreet de doelgroep het niet. Ze weet precies wat ze doet.
Katjsa schuurman is ook niet dom, die heeft prima door dat mensen een lekker wijf met dikke tieten willen die vooral geen eigen mening heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:03 schreef descendent1 het volgende:
Laten we dat dan maar hopen voor dr... dat ze zich wat simpeler voordoet om begrijpelijk te blijven. Maar dan nog. De 'oplossing' die zij voorstelde sloeg echt compleet nergens op.![]()
Aha. Die hoer. Toen ik de OP las dacht ik al dat zij het zou zijn. Lekker bekkie, meer niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:08 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |