abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41544230
Ik heb voor November een vakantie gepland van 2 weken lekker in de zon liggen en ik heb al zoveel positiefs gehoord over Turkije en Marokko. Ik zoek
wat vertier voor mij en mijn vriendin en we willen zongarantie want we willen ons van top tot teen topless helemaal door de zon laten verwennen.

Klopt het dat er veel leuke naaktstranden zijn in Turkije en/of Marokko, weet iemand waar die zijn en of er goede accomodaties zijn?
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  woensdag 6 september 2006 @ 11:55:05 #2
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41544915
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

Ik heb voor November een vakantie gepland van 2 weken lekker in de zon liggen en ik heb al zoveel positiefs gehoord over Turkije en Marokko. Ik zoek
wat vertier voor mij en mijn vriendin en we willen zongarantie want we willen ons van top tot teen topless helemaal door de zon laten verwennen.

Klopt het dat er veel leuke naaktstranden zijn in Turkije en/of Marokko, weet iemand waar die zijn en of er goede accomodaties zijn?
Ehh.....fijne tegenstelling....
Causaliteit....dat is 't.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:02:41 #3
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_41545129
Ik zou het niet weten...maar Moslims mogen toch niet naakt zonnen? Waarschijnlijk liggen ze gewoon met een Burqa op het strand.

En volgens mij is er in November niet zoveel meer te doen in Turkije..seizoen loopt volgens mij tot eind oktober als ik het goed heb.

Ik ga 2 oktober naar Alanya 15 dagen Hotel Blue Sky
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 6 september 2006 @ 12:04:05 #4
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41545174
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:02 schreef Razor21 het volgende:
Ik zou het niet weten...maar Moslims mogen toch niet naakt zonnen? Waarschijnlijk liggen ze gewoon met een Burqa op het strand.

En volgens mij is er in November niet zoveel meer te doen in Turkije..seizoen loopt volgens mij tot eind oktober als ik het goed heb.

Ik ga 2 oktober naar Alanya 15 dagen Hotel Blue Sky
...je hebt "tegenwoordig" badkleding die UV stralen doorlaat, wellicht ook een idee voor een burqa?!
pi_41545417
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
vlakbij Scheveningen
in November zeker brr...
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_41545507
Bij de grootte badplaatsen in Turkije kun je wel topless zonnen, maar in een islamitisch land is dat niet zo netjes en ik denk dat je het zelf ook wel snel zat bent met al die geile Turken om je heen.
Als je naakt of Topless perse wil gan dan naar Blanes ofzo...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_41545828
Naaktstrand in marokko? Mag dat?Ze zien je al aankomen daar. Kan je beter op het dak van je hotel klimmen en daar in je blote reet gaan liggen.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_41546581
Naakstranden in Marokko en Turkije? Je bent toch niet serieus? Die zijn daar niet hoor.
Variety is the spice of life
pi_41548878
quote:
Op woensdag 6 september 2006 11:31 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:

ik heb al zoveel positiefs gehoord over Turkije en Marokko.
Welke bootvluchteling heb jij gesproken?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_41548903
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:54 schreef nebelung het volgende:
Naakstranden in Marokko en Turkije? Je bent toch niet serieus? Die zijn daar niet hoor.
En als ze er zijn zal er wel een bommetje afgaan.
pi_41548936
Kan je beter naar de Canarische Eilanden gaan, het lijkt wel of de naakstranden daar de gewone stranden aan het inpikken zijn
pi_41560607
vraag het eens in: Marokko of Turkije
pi_41561442
Volgens mij mag topless zonnen alleen in zéér toeristische plaatsen in Turkije. In Marokko mag het volgens mij helemaal niet.

Als je naar Turkije gaat, hou je er dan wel rekening mee dat het in november misschien helemaal niet meer zo'n lekker zomerweer is?

Misschien ook wel hoor, ik heb op 1 november 2004 met 30 graden op het strand van Alanya gelegen, maar twee dagen later was het er nog maar 20 graden
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:20:11 #14
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41625643
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Volgens mij mag topless zonnen alleen in zéér toeristische plaatsen in Turkije. In Marokko mag het volgens mij helemaal niet.

Als je naar Turkije gaat, hou je er dan wel rekening mee dat het in november misschien helemaal niet meer zo'n lekker zomerweer is?

Misschien ook wel hoor, ik heb op 1 november 2004 met 30 graden op het strand van Alanya gelegen, maar twee dagen later was het er nog maar 20 graden
..ja maar hij wil topless van top tot teen.....

..dus dat wordt sowieso erg...eh..lastig
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:24:36 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41625760
In Marokko kan ik het me écht niet voorstellen.

Turkije is denk ik een ander verhaal. Maar ook daar moet je heel erg uitkijken met dat soort zaken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:25:51 #16
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_41625790
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:24 schreef Ringo het volgende:
In Marokko kan ik het me écht niet voorstellen.

Turkije is denk ik een ander verhaal. Maar ook daar moet je heel erg uitkijken met dat soort zaken.
...en anders een leuk resortje uitzoeken in Afghanistan
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:27:50 #17
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41625836
Ik dacht heel even aan Essaouira (Marokko), al ben ik daar zelf niet geweest, maar na wat gestruin op Google:

http://www.africaguide.com/forum/morocco/533.html

Nee dus.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_41751508
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:27 schreef Ringo het volgende:
Ik dacht heel even aan Essaouira (Marokko), al ben ik daar zelf niet geweest, maar na wat gestruin op Google:

http://www.africaguide.com/forum/morocco/533.html

Nee dus.
Het mag wel, maar alleen binnen het resort. (Tenminste, dat heb ik meegemaakt en niemand die er wat aan deed). Er zijn dus geen speciale naaktstranden in Marokko. (En dat resort was in Agadir)
Allah Al Watan Al Malik
pi_41756415
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:16 schreef dahei het volgende:
Bij de grootte badplaatsen in Turkije kun je wel topless zonnen, maar in een islamitisch land is dat niet zo netjes en ik denk dat je het zelf ook wel snel zat bent met al die geile Turken om je heen.
Als je naakt of Topless perse wil gan dan naar Blanes ofzo...
Niet netjes? Bij ons lag het halve strand in hun blote tieten, de andere helft was mannelijk dus zoiezo topless. En zoveel verschilt Blanes niet van de kustplaatsen in Turkije hoor.

Maarre, ik zou een speedboat huren en een mooi strandje opzoeken op een eilandje ergens. Meeste badplaatsen liggen toch wel in een baai dus eilanden met strand genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')