Ik zeg toch keer op keer dat jij gewoon te zwaar bent voor een Malolo. Je hebt geen tail dus je kunt er niet mee freestylen, maar het is echt een carve-beest op de piste voor mij. Die superbrede neus geeft je mega-aggresieve korte carvebochten. Hij blijft stabiel op hoge snelheid, zodra het terrein een beetje technisch wordt en het terrein dus onderscheidende capaciteiten als gewicht en planklengte wegneemt rij ik rnej het licht uit de ogen op mijn Malolo.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan heb je aan de Malolo idd niet echt super veel nee.
Tenminste, je kunt er prima mee piste rijden maar echt planken doe ik er niet graag mee.
Maar ja, ik heb wel een Malolo voor de poeder en dat is prima
Tenzij iemand een Malolo wil kopen in prima staat voor 250 euro. Dan koop ik een fish
gek he, als ik op een te korte t6 sta met 20 kilo teveelquote:Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zeg toch keer op keer dat jij gewoon te zwaar bent voor een Malolo. Je hebt geen tail dus je kunt er niet mee freestylen, maar het is echt een carve-beest op de piste voor mij. Die superbrede neus geeft je mega-aggresieve korte carvebochten. Hij blijft stabiel op hoge snelheid, zodra het terrein een beetje technisch wordt en het terrein dus onderscheidende capaciteiten als gewicht en planklengte wegneemt rij ik rnej het licht uit de ogen op mijn Malolo.
Ja, je zegt het keer op keer en ik zeg keer op keer dat je niet gelijk hebtquote:Op woensdag 13 september 2006 16:35 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zeg toch keer op keer dat jij gewoon te zwaar bent voor een Malolo. Je hebt geen tail dus je kunt er niet mee freestylen, maar het is echt een carve-beest op de piste voor mij. Die superbrede neus geeft je mega-aggresieve korte carvebochten. Hij blijft stabiel op hoge snelheid, zodra het terrein een beetje technisch wordt en het terrein dus onderscheidende capaciteiten als gewicht en planklengte wegneemt rij ik rnej het licht uit de ogen op mijn Malolo.
true, true, met goeie techniek krijg je een dominant nog aan t carven op zwart...quote:Op woensdag 13 september 2006 16:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja, je zegt het keer op keer en ik zeg keer op keer dat je niet gelijk hebt
Ik ben niet te zwaar voor die malolo. Ik ben gewoon stijver gewend. Hij staat ook bekent als een niet echt stijf board. Die van dit seizoen hebben ze expres stijver gemaakt omdat ze er klachten over kregen dat hij niet stijf genoeg was om echt lekker mee over de piste te rammen. Dat moet nu beter zijn.
Je moet er van houden. Ik kan er prima op rijden en ook carven enzo. Maar met een stijver board gaat het wel iets lekkerder. Jibben kan ik ook wel met dit board, maar fakie rijden is wat lastig
Goed voorbeeld. Ik neem aan dat Komakie beter kan carven dan ik.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
true, true, met goeie techniek krijg je een dominant nog aan t carven op zwart...
t kost alleen een berg meer moeite![]()
Ik voorzie een weddenschap voor op de meeting.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef XL het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Ik neem aan dat Komakie beter kan carven dan ik.
Wedden dat ik beter op die Dominant kan carven?
Een krat bier.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik voorzie een weddenschap voor op de meeting.![]()
wat durf je erop te leggen?
Das niet eerlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef XL het volgende:
[..]
Een krat bier.
We hebben het uiteraard over de Dominant 147![]()
Echte mannen nemen niet de eerste lift naar boven. Die zijn al naar boven gelopen voordat de lift open gaat.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Rnej het volgende:
echte mannen rijden 160+ wide en kenkerstijf
punt
echte mannen slapen in een iglootje op de bergtopquote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Echte mannen nemen niet de eerste lift naar boven. Die zijn al naar boven gelopen voordat de lift open gaat.
die meeting word ik steeds benieuwder naarquote:Op woensdag 13 september 2006 21:31 schreef XL het volgende:
Ik ken een superleuk restaurantje op de berg waar je ook kunt overnachten!
ik heb je nog nooit zien boarden... maar ik kan al bij je avatar zien dat t wel meevalt...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef XL het volgende:
Snowboardtechnisch maak ik me geen enkele zorgen over de eventuele meet, het probleem zit hem denk ik meer in al die 90+ kg users die ik tegen me in het harnas jaag.![]()
Echte mannen verklappen gewoon hun secret stashes niet zodat ze altijd wat te poederrijden hebben. Zodat je zelfs om half 4, als iedereen al met legburn beneden zit, nog ff een paar lijntjes pakt, met een bigsmile naar beneden rijdt en iedereen zich af vraagt waarom je met zo'n stomme grijns op je gezicht loopt.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Echte mannen nemen niet de eerste lift naar boven. Die zijn al naar boven gelopen voordat de lift open gaat.
[arrogantiemodus]quote:Op woensdag 13 september 2006 21:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
die meeting word ik steeds benieuwder naar
vooral hoe je ons er helemaal uit gaat carven op een poederplankje...
Dat heb je goed gezien. Ik zou er maar voor zorgen dat je een beetje liev doetquote:Op woensdag 13 september 2006 21:56 schreef XL het volgende:
Snowboardtechnisch maak ik me geen enkele zorgen over de eventuele meet, het probleem zit hem denk ik meer in al die 90+ kg users die ik tegen me in het harnas jaag.![]()
Dat heb ik nou ook de hele tijd met die Maloloquote:Op woensdag 13 september 2006 22:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Echte mannen verklappen gewoon hun secret stashes niet zodat ze altijd wat te poederrijden hebben. Zodat je zelfs om half 4, als iedereen al met legburn beneden zit, nog ff een paar lijntjes pakt, met een bigsmile naar beneden rijdt en iedereen zich af vraagt waarom je met zo'n stomme grijns op je gezicht loopt.
Aangezien je op een Malolo rijdt, en dus minder last van legburn hebt, ben je veel fitter als je beneden bent. De liften zijn dicht en het wordt donker, dus dan komt het dat andere belangrijke dat je moet doen die dag. De kroeg in gaan!!!! Na een uurtje hebben je maten het wel gezien omdat ze last van hun benen hebben en willen ze naar huis. Aangezien jij net in gesprek bent met een paar leuke dames blijf jij nog ff hangen. Terwijl je maten naar huis gaan scoor jij die chickies nog ff en belanden jullie met z'n 3en in bed. Na een paar wilde uurtjes val je lekker met die 2 dames in je armen in slaap.
S'morgens wordt je wakker, ff douchen, aankleden, boardje pakken, ff langs de supermarkt voor een paar broodjes en onderaan de lift zie je je maten weer en gaan jullie naar boven. Jullie rijden de hele dag een beetje met z'n allen rond maar om een uurtje of 3 houden je maten het weer voor gezien vanwege de bekende legburn.
En zo begint het weer van voor af aan.
ok dat trio gebeurt niet elke dag maar toch...
Zo zie je maar weer. Een Malolo is niet alleen een investering in poederrijden, het is een investering in je hele leven
ssssst. niet te hard, straks hoort iemand het nog. Gaan ze ook allemaal een Malolo kopen en dan is het afgelopen met onze voorsprong...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook de hele tijd met die Malolo
Mijn budget is niet zo groot dus vandaar het snowboardquote:Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef 360sjors het volgende:
In plaats van een sportwagen een snowboard om bepaalde tekortkomingen te compenseren, ik hoor het alweer
Wedden dat de volgende keer dat ik met Sjors tot mijn knieen in de poeder sta hij wel even mijn Malolo wil proberenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:10 schreef 360sjors het volgende:
In plaats van een sportwagen een snowboard om bepaalde tekortkomingen te compenseren, ik hoor het alweer
blijf ik lekker op mijn T6 staan...quote:Op donderdag 14 september 2006 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Wedden dat de volgende keer dat ik met Sjors tot mijn knieen in de poeder sta hij wel even mijn Malolo wil proberen![]()
Je bent veel te overtuigt van je zaak.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
blijf ik lekker op mijn T6 staan...![]()
dat geloof ik best.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je bent veel te overtuigt van je zaak.
ik zou niet op een Malolo gaan staan als ik jou was want je zou gelijk om zijn. Zeker weten. Zelfs jou brede t6 is er niet mee te vergelijken hoe het in de pow rijdt
Graag, dat is dan bij dezen vastgelegd. Echter het ging hier over het imponeren van vrouwen. Niet de zaken door elkaar halen Larske, jij als overtreffende trap van dhr. Chabot (ik refereer hier naar je uitspraken ten tijde van de nationale spellingstoets) zou het begrijpend lezen toch onder de knie moeten hebben. Ook jij rijdt liever over de autobahn in een a6 dan in een 205 (en nou geen blaatverhaal gaan ophangen over de charme van het behelpen met het minmale)!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Wedden dat de volgende keer dat ik met Sjors tot mijn knieen in de poeder sta hij wel even mijn Malolo wil proberen![]()
Denk ook niet dat je nu veel aan een poederplank zou hebben, je board bijna alleen maar binnen (doorgaans vrij weinig poeder)quote:Op donderdag 14 september 2006 16:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat geloof ik best.
maar ik ga geen poederplank erbij kopenik wil nu juist een slappe rag-unit .. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |