Dat denk ik dus niet, want je hoort een heleboel mensen alleen fake gebruiken, en geen switch. Dat komt niet veel voor in de snowboard wereld.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:13 schreef Rnej het volgende:
als je een trick benoemt is het aanrijden switch en het uitrijden "to fakie" of "switch out"
dus switch 50-50
of fs boardslide to fakie
en fakie en switch betekenen eigenlijk precies t zelfde, alleen op deze manier lult t gewoon lekkerder weg...
ik ben fan van de absinthe films...quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:33 schreef ForumGek het volgende:
Dat is dan gewoon persoonlijke voorkeur dat jij niet meer nose hebt dan tail. Maar over het algemeen is dat dus wel zo. Maar tis een leuke maar lastige discussie, omdat er geen vaste regels zijn voor het snowboarden.
De film form____with love is wel oke. Wel beetje veel lange rail sessies, en die vind ik niks aan. Verder wel dope film met veel steez in de tricks
!
Voor diepe pow werkt een fish of Malolo het beste. In First Descent zie je niet echt hele diepe pow dus op zich is het niet heel belangrijk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef ForumGek het volgende:
Wat ik mij dus afvroeg toen ik de poeder sessie's zat te kijken. Wat voor plank gebruiken ze dan ? Gewoone en freestyle board omdat ze dan lekker kunnen draaien, of een all mountain omdat ze daar alles mee kunnen, of een freeride plank omdat ze dan ook een beetje relaxt kunnen aan/afrijden?
Het zal wel de 1e zijn aangezien ze zo goed zijn dat het geen fuck uit maakt wat voor board ze hebben. Nahja, wanneer je de AK runs van First Descent ziet, ja dan heb je wel een malolo of fish nodig, maar voor die sprongetjes niet?
Zoals ik al zei, ik sta 12 / -6quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:51 schreef 360sjors het volgende:
Rene 18 / -15
Wouter 18 / -12
Thomas 15 / -6
Lars 12 / -12
Basje B. 15/ -15
Matthijs 9 / -9
Sjors 12 / -10
de originele vorm van een snowboard is nog steeds bedoeld voor poeder, en daarom rijdt elk snowboard nog wel ok in poeder...quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor diepe pow werkt een fish of Malolo het beste. In First Descent zie je niet echt hele diepe pow dus op zich is het niet heel belangrijk.
Ik denk dat ze het liefste rijden op het board waar ze altijd op rijden. Vaak wel een iets langere versie om iets meer draagkracht in de poeder te hebben.
Springen en faky landen is niet echt een pretje met een Malolo of een Fish dus zullen ze daar niet snel op rijden.
Maar volgens mij rjidt Nicolas Muller gewoon op zijn T6 (misschien een iets langere) en Shaun rijdt ook gewoon op zijn Shaun White. Misschien alleen niet als ze niet zouden gaan springen, maar ja... wie doet dat nou niet van die gasten
That's what I said huh!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
de originele vorm van een snowboard is nog steeds bedoeld voor poeder, en daarom rijdt elk snowboard nog wel ok in poeder...
ik heb films gezien waar ze gewoon op railplankjes naar beneden scheuren...
in first descent rijdt terje op zijn fish, behalve bij t stuk dat ze die sprong doen...
hannah teter custom X
shaun op zijn shaun white..
anyway, de dudes in de films rijden altijd op hun standaard board, maar dan wel een lange variant ervan over t algemeen...
ja t verschil tussen die 2 is niet zo groot als tussen de malolo en de t6...quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
That's what I said huh!
Anyway, Terje rijdt op zijn Malolo en niet op de Fish
Zit wat inquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja t verschil tussen die 2 is niet zo groot als tussen de malolo en de t6...
dus dat zie ik niet
Je kunt er alleen maar mee poederenquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:01 schreef ForumGek het volgende:
maar dan gebruik je de plank niet voor hetgeen waar hij voor gemaakt is, poederen. Dan zit je alleen zelf te kloten door hem korter te kopen waardoor de plank jou andere eigenschapen zou geven. En dat is dan weer de omgekeerde wereld
Zolang ze niet een poederrun indoor maken niet neequote:Op zaterdag 9 september 2006 10:22 schreef Rnej het volgende:
fish lijkt me wel vet.. maar alleen als ik een seizoen doe ofzo.. anders gok ik dat ik er weinig aan heb
heb een keer zitten brainstormen hoe dat zou kunnen, en t is misschien mogelijk, maar dan moet je je sneeuw recyclen enzo...quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kunt er alleen maar mee poederen
Hoewel ze zeggen dat je met een Malolo ook nog wel een beetje kunt freestylen vind ik het echt totaal overbodig. Voor piste rijden is hij zeker nog wel te doen, maar voor freestyle heb je er bar weinig aan.
Maar ja, in Amerika is freestyle zo'n beetje het enige wat telt dus ze moeten wat ervan maken
[..]
Zolang ze niet een poederrun indoor maken niet nee
Als ze SW Landgraaf 2x zo lang zouden maken en ze zouden er een poederrun aanleggen, dan zou ik een abbo nemen en elke week er naar toe gaan met het OV (wat voor mij minimaal 3h reizen is)
Natuurlijk moeten ze het dan na sluitingstijd opnieuw onbereden maken. Dan ga ik gewoon om 6h s'morgens met de trein mee en zorg ik dat ik er als eerste ben. Fuckin first tracks baby
je moet natuurlijk wel een powpow licentie halen ... ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:00 schreef Komakie het volgende:
Het zal vast wel kunnen. Maar ik denk dat het weinig zin heeft en voor veel ongelukken zorgt. Beginners die een verkeerde afslag nemen ofzo
Zijn we wel gelijk van ze af
Nouja, ik stelde het me voor dat je een normale baan hebt en een powbaan ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel een powpow licentie halen ... ofzozodat die beginners niet eens in de weg kunnen boarden
(hoe kan je indoor eigenlijk een verkeerde afslag nemen? bochten maken kan maar net)
Ik ken er nog wel een paarquote:Op zaterdag 9 september 2006 21:59 schreef EvilWasp het volgende:
Damn, ik kan nu al niet meer wachten tot de wintersport vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |