bemoei jij je ff met je eigen zaken ja!quote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef Corksterr het volgende:
Dan laat je het blaadje liggen...
Oke, sorryquote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef tonks het volgende:
[..]
bemoei jij je ff met je eigen zaken ja!
Hou je bek, en open geen kut topic'squote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef tonks het volgende:
[..]
bemoei jij je ff met je eigen zaken ja!
kei goed topic vinnikquote:Op woensdag 6 september 2006 08:24 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Hou je bek, en open geen kut topic's![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:27 schreef Scorpie het volgende:
Radjesh heeft gelijk. Tonks, jij zuigt stiereballen.
Scorpiequote:Op woensdag 6 september 2006 08:27 schreef Scorpie het volgende:
Radjesh heeft gelijk. Tonks, jij zuigt stiereballen.
Iddquote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef Corksterr het volgende:
Mensen die klagen over gratis spullen![]()
mijn idee...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:22 schreef Corksterr het volgende:
Dan laat je het blaadje liggen...
Mensen die klagen over gratis spullen![]()
Nee dat lifestyle gebeuren is alles. Sex en exzeem bijvquote:Op woensdag 6 september 2006 08:20 schreef tonks het volgende:
Waarom zetten die mensen altijd 'trein nieuws' in dat blad.. alsof ik in de trein wil lezen dat er 2 treinen op elkaar geklapt zijn.![]()
Echt hollandse kneuterigheid!! Gratis krantje, toch kankerenquote:Op woensdag 6 september 2006 08:20 schreef tonks het volgende:
Waarom zetten die mensen altijd 'trein nieuws' in dat blad.. alsof ik in de trein wil lezen dat er 2 treinen op elkaar geklapt zijn.![]()
Ik lees liever dat het gebeurd is, dan gebeurt het niet zo gauw met de trein waarin ik zit.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:20 schreef tonks het volgende:
Nee dat staat er de volgende dag dan wel inquote:Op woensdag 6 september 2006 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lees liever dat het gebeurd is, dan gebeurt het niet zo gauw met de trein waarin ik zit.
Hoezo dat nou weerquote:Op woensdag 6 september 2006 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lees liever dat het gebeurd is, dan gebeurt het niet zo gauw met de trein waarin ik zit.
Joh, als jij gratis een make-over krijgt maar het resultaat uiteindelijk niet mooi vind. Mag je dan niet liggen kankeren omdat het gratis was? Ik vind van niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:25 schreef Arid het volgende:
[..]
Echt hollandse kneuterigheid!! Gratis krantje, toch kankeren![]()
Das echt de logica van iemand met het IQ van een gebrande pindaquote:Op woensdag 6 september 2006 09:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat ie nergens op neequote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das echt de logica van iemand met het IQ van een gebrande pinda![]()
Heeft ze jouw iq dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das echt de logica van iemand met het IQ van een gebrande pinda![]()
Ja flikker op, het kan nog wel een kutkrant zijn ook al is hij gratisquote:Op woensdag 6 september 2006 09:27 schreef tonks het volgende:
Oja en stop eens met "zeiken op gratis dingen mag niet" idioten.
Jij wou gewoon snel wat posten he, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 6 september 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eigenlijk slaat ie nergens op nee.
Ssst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |