Klopt, na die “Snatch” activity waar je maar 2 levels hoeft te doen moet je voor de overige 2 gangs ook nog 2 x 8= 16 levels halen. De beloning die je voor beide krijgt is naar mijn mening zeker de moeite waard!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef Jheronimus het volgende:
De snatch activities heb je ook bij andere gangs en daar zijn ze wel langer geloof ik
quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Respect + 700 x Clothing bonus!
ik moet ze nog steeds halen, ze zijn best pittig...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:04 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Klopt, na die “Snatch” activity waar je maar 2 levels hoeft te doen moet je voor de overige 2 gangs ook nog 2 x 8= 16 levels halen. De beloning die je voor beide krijgt is naar mijn mening zeker de moeite waard!
klopt.. doe ik ook vaakquote:Op woensdag 6 september 2006 12:09 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik moet ze nog steeds halen, ze zijn best pittig...
maar ik bel vaak will (van de 1e snatch) omdat ik dan gelijk en een vette auto heb en een homie.
Altijd saven na elke missie Gijs, is het beste of de game nou vastloopt of nietquote:Op woensdag 6 september 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Neeee,... hele avond gegamed en hop ... vastloper gehadAlles voor niks
Hmm vreemd, probeer je cache te legen? Probeer de game ff zonder harde schijf anders..quote:Op woensdag 6 september 2006 14:02 schreef Zijpie het volgende:
heb nu elke keer na het opstarten na ongeveer 3 min spelen een vastloper..
cker 8 keer achterelkaar.. wat kan ik eraan doen?
hoe leeg ik de cache?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm vreemd, probeer je cache te legen? Probeer de game ff zonder harde schijf anders..
mensen kidnappenquote:Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef Jasza het volgende:
Hoe kan je simpel geld krijgen, behalve met missies
Doe de Rollerz Hijack activity tot level 7, pak die geld-transport bus, race naar je garage, sla 'm op, en sloop m daarna iedere keer voor je huis.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef Jasza het volgende:
Hoe kan je simpel geld krijgen, behalve met missies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |