Ja, dus zappen is er ook niet bij want dat maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Het leuke is nog dat bijna alle zenders tegelijk reclame hebben. Toppiejoppie![]()
Hulde aan de NL-televisie.![]()
Nog niet, waarom denk je dat ik een televisie met pip wil?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:59 schreef Lucille het volgende:
Is opnemen geen optie?
Een druk op een knop is ook wel erg lastig.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef static het volgende:
Vcr heb ik niet en die DVD/HD opname dingen heb ik geen verstand van.
Volgens mij is DVD/HD juist simpeler als een VCR als ik de verhalen van mijn collega's mag geloven. Ze bevatten tevens de technologie om programma's die op vaste tijden worden uitgezonden automatisch te schedulen.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Nog niet, waarom denk je dat ik een televisie met pip wil?
Vcr heb ik niet en die DVD/HD opname dingen heb ik geen verstand van.
Heej, weet je hoe oud ik ben en steeds minder van al die knoppen ga begrijpen?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij is DVD/HD juist simpeler als een VCR als ik de verhalen van mijn collega's mag geloven. Ze bevatten tevens de technologie om programma's die op vaste tijden worden uitgezonden automatisch te schedulen.
Ik ben net bezig met een flatscreen, dat is al superingewikkelde materie, ok?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Een druk op een knop is ook wel erg lastig.
Ik weet precies hoe jij je voelt, want volgens mij ben ik zelfs ouder.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef static het volgende:
[..]
Heej, weet je hoe oud ik ben en steeds minder van al die knoppen ga begrijpen?
welke lul kijkt er nou Jensen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:57 schreef static het volgende:
Al die nieuwe programma's in dit nieuwe seizoen, de meeste interessante programma's worden op hetzelfde tijdstip uitgezonden. Wil je naar Pauw en Witteman kijken mis je De Staat van Verwarring, wil je Jensen kijken mis je De Slimste, en ga zo maar door.
daar is een oplossing voor: net zo lang klooien tot het werkt.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:19 schreef static het volgende:
[..]
Heej, weet je hoe oud ik ben en steeds minder van al die knoppen ga begrijpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |