1 ding heeft hij (e10) gelijk in...marcel en e10 hebben nooit een naam gezecht ...maar inmiddels hebben we allemaal dat stuk al weer 10 keer gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
regel 1 - big brother beslist puntoortje !
Klopt en wat dan nog ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft volkomen gelijk, dat BB het tijdstip van bekendmaken van de sanctie heeft uitgekozen, om onrust te creëren.
Hij spreekt zichzelf tegen. Hij verteld dat hij op zn 17e? ofzo ontmaagd is om vervolgens te zeggen dat op zn 16e een meisje abortus van zijn kind heeft laten plegen. Natuurlijk is dit een moeilijk onderwerp en daarom zou ik er niet over liegen. Het viel me alleen op dat toen hij bij een huilende Sabrina in bed lag het opeens ter sprake bracht. Ik denk dat als je zó met iets zit, je dat niet doet als iemand anders verdriet heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat 'schieten' is gewoon grootspraak zoals je het in het dagelijkse leven heel veel tegenkomt.
Je lijkt verder zeker te weten dat de abortus een leugen is
Tuurlijk, Marlies, Rik en Michelline zijn ook érg oppervlakkig. Het punt wat ze verschilt van Jeroen is dat ze wél een mening hebben.quote:Ben ik met je eens. Hij blijft erg op de oppervlakte, maar daar zijn er meer wel goed in. En dat wil ik ook niet meteen als 'kansloos' betitelen.
Het is idd niet kansloos dat ze onzeker is, ik vind het alleen jammer dat ze zich probeert heel erg zeker probeert te profileren terwijl ze dit niet is. Natuurlijk is dit voor haar als persoon beter, maar ik zie liever eerlijke mensen.quote:Dat ze haar moeder soms dingen kwalijk neemt, vind ik niet meer dan logisch. Ik kan me ongeveer voorstellen hoe het daar thuis soms aan toegaat. Zal nog wel een graadje erger zijn. Dat ze onzeker is (waarover ik nog wel twijfel trouwens) vind ik ook niet 'kansloos'.
Het hele punt is, dat Marcel niet anders kán. Marcel kan alleen zn blousje s een keer wat dichter doen.quote:Wat mij betreft dus best wel positief eigenlijk. Dat er tegenin gaan mag hij alleen wat vaker doen.
Ja, maar je weet vantevoren dat BB hard kan zijn... het gaat uiteindelijk om leuke televisiequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne heeft volkomen gelijk, dat BB het tijdstip van bekendmaken van de sanctie heeft uitgekozen, om onrust te creëren.
ze mochten het niet over de nominaties hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1 ding heeft hij (e10) gelijk in...marcel en e10 hebben nooit een naam gezecht ...maar inmiddels hebben we allemaal dat stuk al weer 10 keer gezien
Inderdaad, het is heel duidelijk dat ze zich erg bewust zijn van de camera's. Ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:52 schreef LeonII het volgende:
Krijg alleen een beetje een naar gevoel bij dit gesprek, net alsof ze hun daden van gisteren goed proberen te praten, soort compensatiettoneel.
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Origineel, maar neequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef Ifa het volgende:
Goh, dat is het, we zijn jaloers op Etienne...
Dat zie je in mijn ogen verkeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker een film over kampers....quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
off-topic, maar wat een thriller op SBS... Van Gerwen
Negatief over Tijn waar ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar ze móeten nu ook wel iets. De kijkcijfers vallen gewoon naar beneden. Ik zag net op de talpa-site dat BB ook al kritisch begint te doen over Tijn. Ze proberen gewoon van alles om de boel leven in te blazen.
Pff... ik stress me kapot...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:55 schreef scanman01 het volgende:
off-topic, maar wat een thriller op SBS... Van Gerwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |