Stem ze er allemaal maar uit dan. Dan merk je het verschil vast wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:39 schreef Canisfire het volgende:
Och kijk wat een origineel spelletje.
Ja hoor Scanman de kampers zorgen voor het amusement![]()
Veel meer zal het niet gaan wordenquote:
....misschien wil hij iets in zijn mond????quote:
Ja, sinds ze is afgekickt...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine is wat kalmer geworden. Wat Tijn terecht zei :"Je verkloot dingen maar je verkloot ze wel oprecht.". Aan de andere kant is Janine natuurlijk wel een enorme roddeltante. Misschien zou ze idd tot die groep gerekend kunnen worden.
Nee, denk het ook niet nee, gaat niets meer worden, nee neequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet gaan worden
Vandaar de traan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet gaan worden
Hij ziet er uit of er onder de lakens iemand bezig is met zijn/haar mond ......quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....misschien wil hij iets in zijn mond????
Ik vond dronken rik die alle vrouwen ging berijden ook al vermaak hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stem ze er allemaal maar uit dan. Dan merk je het verschil vast wel.
Zo'n dag als gisteren hadden we dan in ieder geval niet gehad. Of heb ik het mis?
Ik denk niet dat Bik Brodder iemand dood sal letu gaan, nee nee, misschien zit er wel een weekopdracht achter.... Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef LeonII het volgende:
Tijn ligt er echt dood bij inderdaad.
Ja, en ze gaan hun gesprek weer eens ontkennenquote:
.....zou hij wel willen......hiihih...uhm....jeroen ofzoquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef J-net het volgende:
[..]
Hij ziet er uit of er onder de lakens iemand bezig is met zijn/haar mond ......![]()
Ja ja, dan verneem je het wel 100% weg is weg he? Dat is bik brodder... Dan verneem je het verschil, ja ja. Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stem ze er allemaal maar uit dan. Dan merk je het verschil vast wel.
Zo'n dag als gisteren hadden we dan in ieder geval niet gehad. Of heb ik het mis?
Hihihiquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.....zou hij wel willen......hiihih...uhm....jeroen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |