Ondanks dat ik zelf niet zo heel erg van die japanse games houdt, kies ik nog steeds liever voor een PS3.quote:Op maandag 11 september 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Tja, als je meer van Japanse games houdt dan is de PS3 inderdaad een betere keuze. Maar dat is bij mij dus niet het geval
ach, je moet maar zo denken, als jij met de PS3 begint, zijn wij alweer aan het sparen voor de opvolger van de 360.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf niet zo heel erg van die japanse games houdt, kies ik nog steeds liever voor een PS3.
Met niet japanse titels als God of War, Primal, Ratchet & Clank, The Getaway, Black, Jak & Daxter, Gran Turismo, Guitar Hero en de Eye-toy reeks heb ik me erg kunnen vermaken. Net zoals ICO en Shadow of the Colossus, hoewel die dan wel wat meer japans georienteerd zijn.
Ach, uiteindelijk heeft iedereen zo zijn voorkeur voor een bepaald game-genre /uitvoering, en dat bepaalt uiteindelijk voor een groot deel welke console je moet hebben.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
[..]
ach, je moet maar zo denken, als jij met de PS3 begint, zijn wij alweer aan het sparen voor de opvolger van de 360.
Voor games als God of War, Ratchet & Clank en Jak & Daxter ga ik ook een PS3 kopen, maar dan pas in 2008/2009. Dan is de console wat goedkoper en in de tussentijd vermaak ik me prima met mijn 360 en andere consolesquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf niet zo heel erg van die japanse games houdt, kies ik nog steeds liever voor een PS3.
Met niet japanse titels als God of War, Primal, Ratchet & Clank, The Getaway, Black, Jak & Daxter, Gran Turismo, Guitar Hero en de Eye-toy reeks heb ik me erg kunnen vermaken. Net zoals ICO en Shadow of the Colossus, hoewel die dan wel wat meer japans georienteerd zijn.
Ach, uiteindelijk heeft iedereen zo zijn voorkeur voor een bepaald game-genre /uitvoering, en dat bepaalt uiteindelijk voor een groot deel welke console je moet hebben.
Same here. Zijn leuke titels, maar nou niet echt games waar ik niet op kan wachten ofzo. Bovendien zijn Gran Turismo enzo natuurlijk wel Japanse games. Maar imo is Gran Turismo over zn top (ze komen eerst met een GT HD, een opgepoetste GT4quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor games als God of War, Ratchet & Clank en Jak & Daxter ga ik ook een PS3 kopen, maar dan pas in 2008/2009. Dan is de console wat goedkoper en in de tussentijd vermaak ik me prima met mijn 360 en andere consoles
Idd... je kan bij MS wel verwachten dat er binnen 3 jaar weer een nieuwe console staat.. (en support voor het oude model tot een minimum is gedaalt...)quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:00 schreef masterdave het volgende:
[..]
ach, je moet maar zo denken, als jij met de PS3 begint, zijn wij alweer aan het sparen voor de opvolger van de 360.
mooi toch, zo hou je een beetje de vaart erin... ik heb over 4 jaar echt geen zin graphics van 2005 hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Idd... je kan bij MS wel verwachten dat er binnen 3 jaar weer een nieuwe console staat.. (en support voor het oude model tot een minimum is gedaalt...)![]()
![]()
Ik weet niet of je het weet hoor, maar Sony heeft best een groot aandeel in Squaresoft dus ik denk niet dat die zo snel exclusives voor MS gaan makenquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:58 schreef twi het volgende:
Denk dat er Microsoft alles aan gelegen is om Square-Enix binnen te slepen op de manier hoe ze dat met Rockstar en Konami (GTA & PES) hebben gedaan. Die lachwekkende FFXI (wie zat daar op te wachten?) was het eerste stapje in die richting. Nog even en de FF serie wordt gewoon ook op de X360 uitgebracht.
En heb je de grootste binnen, dan volgen er wel meer.
Project Sylpheedquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet hoor, maar Sony heeft best een groot aandeel in Squaresoft dus ik denk niet dat die zo snel exclusives voor MS gaan maken![]()
Tja je kunt natuurlijk een 360 overwegen als je niet specifiek een voorkeur voor Japanse games hebt. En anders zul je inderdaad moeten wachten (tot maart, of eventueel een pricedrop)quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:08 schreef VrijeVal het volgende:
Ik zou ook wachten op de PS3.. maar die is zooooooo duur ....![]()
En om nu te gaan lenen voor zon ding bij de ibgroep.. neeeee
Heb bovendien al een snelle PC, ik kan nog jaren vooruit met WC3 en CS:S...![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:13 schreef twi het volgende:
Microsoft vergeet geen markten. Windows staat ook op elke PC en op heel veel PDA's daar in het Oosten, dus met een console kan dat gewoon ook lukken. Microsoft is niet een bedrijf wat zich daar bij neer zal leggen, ook al kost het ze een paar miljard. Dat maakt dat bedrijf ook zo geliefd
En de grafische processor van de 360 is weer krachtiger en de 360 heeft 3 cores. Qua kracht zijn de PS3 en 360 vrijwel gelijk hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Andyy het volgende:
even voor de duidelijkheid:
ps3 heeft de CEL, die is duidelijk krachtiger dan de 360 cpu
en voor de nintendo-fanboys:
de WII is geen next gen, dat zeide die gasten van nintendo zelf ook
Tis cell en nee, dat is niet per definitie krachtiger dan de 360 CPU, behalve in theorie (MAW heb je niets aan een straalmotor in een vrachtwagen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Andyy het volgende:
even voor de duidelijkheid:
ps3 heeft de CEL, die is duidelijk krachtiger dan de 360 cpu
en voor de nintendo-fanboys:
de WII is geen next gen, dat zeide die gasten van nintendo zelf ook
Dat laatste klopt wel, dat eerste niet helemaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
En de grafische processor van de 360 is weer krachtiger en de 360 heeft 3 cores. Qua kracht zijn de PS3 en 360 vrijwel gelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |