abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 september 2006 @ 20:01:27 #51
80382 manny
30 is best veel
pi_41559768
kutzooi, vette vertraging
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 6 september 2006 @ 20:08:58 #52
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_41560047
Alleen al voor het design zou ik wachten op de PS3! Hij ziet er gewoon prachtig uit! Verder wat ik gelezen heb is de engine in deze console twee keer zo krachtig als die van de Xbox! De spellen gaan waarschijnlijk voorzich spreken! Dat deden ze immers ook al bij de PS2! Mijn keuze is alvas gemaakt! Ik wacht liever op de PS3 dan dat ik me moet verknochten op een microsoft machine!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_41560389
De oplossing is zo makkelijk. Gewoon allebei (alledrie eigenlijk) kopen.
pi_41560598
Of de PS3 boycotten, omdat ze ons grijze Europa niet serieus nemen.
pi_41561057
Net alsof Europa in het verleden door andere console-fabrikanten wel serieus genomen werd
Europa is altijd al op de laatste plaats gekomen
PSN id: NL_SToRM
pi_41561181
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:37 schreef SToRM81 het volgende:
Net alsof Europa in het verleden door andere console-fabrikanten wel serieus genomen werd
Europa is altijd al op de laatste plaats gekomen
Nou Microsoft heeft ons serieus genomen en Nintendo lijkt dat ook toen. Conclusie-> Boycot Sony, Sony gaat strategie aanpassen, of ze verliezen de derde wereldmarkt.
pi_41561438
Ik denk dat sony zojuist de slag heeft verloren. Microsoft FTW !
De status 'bagger-user' voorbij
pi_41561479
Kijk naar "Resistance Fall of man" een launchtitel op de PS3 owned al de hele launch van de xbox360!
pi_41561816
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:47 schreef portable het volgende:
Kijk naar "Resistance Fall of man" een launchtitel op de PS3 owned al de hele launch van de xbox360!
goeie objectieve mening, persoonlijk denk ik daar anders over....maar goed, dat is dan weer een subjectieve mening.
pi_41562097
zal even paar screenys zoeken van farcry predator jammer dat i alleen maar op xb360 uit is maarja ... wil je m gamen moet je wat he !

[ Bericht 43% gewijzigd door tulpstekker op 06-09-2006 21:14:23 ]
pi_41562321
Resistance: Fall of Man
pi_41562407
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:03 schreef tulpstekker het volgende:

dat wordt mijn game
pi_41568766
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:09 schreef portable het volgende:
Resistance: Fall of Man
[afbeelding]
Een robot in de 2e wereldoorlog
Houd van een lijntje.
pi_41568879
De Xbox 360 is nu al verkrijgbaar, heeft veel meer games, betere exclusives, een geweldig online systeem (Xbox Live) en is goedkoper.

Op de Playstation 3 zou je nog minstens een half jaar moeten wachten, je betaalt er teveel voor, het aanbod qua games is zeker in het begin erg matig, er worden steeds meer games voor gecancelled en ze hebben maar heel weinig indrukwekkende exclusives.

Grafisch zijn beide consoles verder gelijk en de Xbox 360 heeft (voorlopig) FIFA 07 en PES 6 exclusief op de Xbox 360, plus vele vele toppers de komende maanden.

Haal gewoon lekker een Xbox 360 + Wii voor het geld van een PS3
(goeie rijm trouwens )
pi_41569067
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
Alleen al voor het design zou ik wachten op de PS3! Hij ziet er gewoon prachtig uit! Verder wat ik gelezen heb is de engine in deze console twee keer zo krachtig als die van de Xbox! De spellen gaan waarschijnlijk voorzich spreken! Dat deden ze immers ook al bij de PS2! Mijn keuze is alvas gemaakt! Ik wacht liever op de PS3 dan dat ik me moet verknochten op een microsoft machine!
Ik weet niet in welke Sony krant je dat gelezen hebt, maar beide consoles zijn qua prestaties zeer aan elkaar gewaagd. En de PS3 vind ik persoonlijk het design van een soort grill hebben

Maar als jij nog een ruim half jaar wilt wachten, prima toch Als je maar weet dat die 'Microsoft machine' helemaal zo slecht nog niet is. Ik ben zelf overgestapt van PS2 naar Xbox 360 dus een fanboy kun je me niet noemen, meer iemand die zn ogen geopend heeft en niet alleen maar naar het merkje Playstation kijkt. En vreemd genoeg (of niet natuurlijk) hoor je dit verhaal van heel veel mensen die een Playstation bezaten en nu overgegaan zijn naar de Xbox.
pi_41569545
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke Sony krant je dat gelezen hebt, maar beide consoles zijn qua prestaties zeer aan elkaar gewaagd. En de PS3 vind ik persoonlijk het design van een soort grill hebben

Maar als jij nog een ruim half jaar wilt wachten, prima toch Als je maar weet dat die 'Microsoft machine' helemaal zo slecht nog niet is. Ik ben zelf overgestapt van PS2 naar Xbox 360 dus een fanboy kun je me niet noemen, meer iemand die zn ogen geopend heeft en niet alleen maar naar het merkje Playstation kijkt. En vreemd genoeg (of niet natuurlijk) hoor je dit verhaal van heel veel mensen die een Playstation bezaten en nu overgegaan zijn naar de Xbox.
Ik bemoei me liever niet met dit soort discussies, maar ook ik heb een PS2 met echt enorm veel games. Ik heb er drie versleten en zonder morren nieuwe gekocht, zo dol was ik op dat apparaat.

Ik heb afgelopen januari besloten een 360 te kopen. Ik beschouw mezelf als een behoorlijk objectieve gamer die veel plezier heeft gehad van games op een flink aantal consoles, maar als machine steekt de 360 er voorlopig met kop en schouders bovenuit. Ik hoor van veel mensen dat het niet de stevigste console is en dat kan je MS dan direct als grootste minount aanrekenen, maar verder ben ik meer dan dik tevreden over deze machine. Ik heb al meer dan 10 verschillende consoles versleten in het verleden, maar deze is vooralsnog de console die de diepste indruk op mij heeft gemaakt.

Het staat voor mij als trouw Sony-klant buiten kijf dat de PS3 uiteindelijk beloftes waar gaat maken, maar de 360 afdoen als een tweederangs apparaat...Daarmee doe je Microsoft enorm tekort. Het is een bedrijf dat Europa weer op de kaart heeft gezet, goede service levert en over het algemeen zorgvuldig met mij als consument omgaat. De 360 is echt een topmachine en de PS3 heeft veel te bewijzen tegenover deze console.
pi_41569786
Mooi gezegd Misschien dat ik niet helemaal een objectieve gamer ben, maar ik ben in ieder geval wel in de positie om over beide consoles prima te kunnen oordelen. Aangezien ik er zelf geen baat bij heb welke console iemand aanschaft geef ik gewoon mijn mening over hoe ik de zaken zie.

Vroeger zwoor ik bij Playstation, nu bij Xbox. En net als bij jou ben ik met laatstgenoemde véél tevredener.
pi_41570036
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
maar ik ben in ieder geval wel in de positie om over beide consoles prima te kunnen oordelen.
Jij kan oordelen over een console die nog niet eens uit is Das knap.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_41570125
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jij kan oordelen over een console die nog niet eens uit is Das knap.
Playstation vs. Xbox clown Maar er zijn inderdaad wel al genoeg feiten om over te kunnen oordelen, daar heb je gelijk in.
pi_41570383
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Playstation vs. Xbox clown Maar er zijn inderdaad wel al genoeg feiten om over te kunnen oordelen, daar heb je gelijk in.
Hij vergelijkt een 360 met een ps2. Tsjoh mn 360 is mooien en kan meer. Dus hij is beter dan een ps2. Dat is meer appels met peren vergelijken.

Maar goed dat is imho de algemene mening die ik hier vaak tegenkom. "De 360 is uit en de ps3 nog niet dus koop ik maar een 360 omdat ik toch wat moet kopen". Als je daarmee tevreden bent moet je dat vooral doen.

Ik koop zelf dan ook geen consoles ¤250,- + dus ik zal er niet over vallen. Maar ik vind het wel grappig om te zien
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_41570749
Die vergelijking maak ik helemaal niet. Als jij mn posts niet lees kan ik er ook weinig aan doen.
pi_41570854
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:22 schreef devv05 het volgende:
Die vergelijking maak ik helemaal niet. Als jij mn posts niet lees kan ik er ook weinig aan doen.
Nee, die vergelijking maakt degeen waar jij het mee eens bent En verder heb je het over die twee consoles. Dus die twee die ik noem
www.indiegamer.nl
pi_41570886
Je kunt ze in kwaliteit en prestaties niet met elkaar vergelijken, maar in mate van plezier, games en integriteit toch zeker wel. Daarom was ik het met hem eens.
pi_41574007
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef disjfa het volgende:

[..]

Hij vergelijkt een 360 met een ps2. Tsjoh mn 360 is mooien en kan meer. Dus hij is beter dan een ps2. Dat is meer appels met peren vergelijken.

Maar goed dat is imho de algemene mening die ik hier vaak tegenkom. "De 360 is uit en de ps3 nog niet dus koop ik maar een 360 omdat ik toch wat moet kopen". Als je daarmee tevreden bent moet je dat vooral doen.

Ik koop zelf dan ook geen consoles ¤250,- + dus ik zal er niet over vallen. Maar ik vind het wel grappig om te zien
Het gaat inderdaad om plezier, wat devv05 zegt. Natuurlijk is de 360 het beste van het beste, het is immers alleenheerser tot November (dan gaat het een omgekeerde wereld zijn).

Echter was tot nog toe de PS1 mijn onbetwiste favoriet. Geweldige RPGs, Gran Turismo, goede actiongames....Man, de uren die ik in de PS1 heb gestoken had ik betaald moeten krijgen, dan kon ik een pallet PS3s kopen en dan nog geld overhouden om elk exemplaar van games en accessoires te voorzien.

De 360 heb ik gewoon meer plezier van, nu al. Niet omdat het verser in mijn geheugen ligt, want andere consoles die ik grijs heb gespeeld zoals de GC kunnen toch niet tippen aan het plezier dan ik daarvoor had van de PS1.

En het kan best zijn dat de PS3 me net zoveel plezier brengt, als ze met een vergelijkbare interface en vergelijkbare games komen. Dat zal best en dan zal ik met alle plezier de Playstation 3 tot mijn favoriete console kronen, ondanks de fouten die Sony maakt.
pi_41574266
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef Gstyles het volgende:
he pssst, de xbox heeft mooiere spellen dan de PS2, dus waar heb je het over...en face it, de PS3 komt 1,5 jaar later als de 360, dus dan mag die ook wel krachtiger zijn. Ik bedoel, stel dat ie "iets" mooier is als de 360, dan vind ik het gewoon belachelijk dat ze daar 1,5 jaar langer nodig voor hadden.

Ik zei het al vanaf het begin toen Microsoft met de consolemarkt ging bemoeien, de Playstation gaat afgeslacht worden, en al is het niet deze generatie consoles, dan zeker wel de volgende, want zou me niks verbazen als Sony met de PS3 uitkomt in maart 2007, dat MS per ongeluk iets laat lekken dat ze al met een nieuwe console bezig zijn.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')