Die 1500 is gerekend met zelfbouw. Voor een beetje high-end game pc die zich echt kan meten meten met de xbox360/ps3 ben je in totaal zeker wel rond de 1500 kwijt. En tuurlijk op een pc van 800 euro kun je ook lekker gamen, maar die staat qau prestaties niet gelijk met de nieuwe consoles.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee.
Je zit al tegen de high-end aan te hikken voor 1000
Of je moet een monitor meerekenen.
En ik betaal nieuw echt zelden meer dan 35 euro hoor?
Heeeeeeeeel af en toe 40, maar dat zijn uitzonderingsgevallen.
[..]
Nee. Zelfbouw.
En dat tweede, gewoon nee.
[..]
Loser.
Ik heb laatst nog een high-end PC samengesteld voor 1200quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:13 schreef Diablos79 het volgende:
Die 1500 is gerekend met zelfbouw. Voor een beetje high-end game pc die zich echt kan meten meten met de xbox360/ps3 ben je in totaal zeker wel rond de 1500 kwijt. En tuurlijk op een pc van 800 euro kun je ook lekker gamen, maar die staat qau prestaties niet gelijk met de nieuwe consoles.
Volgens mij ben ik de winner hoor, ik hou geld over jij niet. Jij zit met je onzichtbare moralen trots te wezen dat je ze eerlijk hebt gekocht.quote:
1200 is nog steeds meer dan 1000.. Ik heb toevallig deze week nog een high-end game pc gemaakt voor iemand en die was zonder windows al 1400+quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een high-end PC samengesteld voor 1200
En dat is dus een PC die met dezelfde games momenteel betere prestaties neerzet dan de Xbox 360.
Sorry Diablos, ik moet je toch echt teleurstellen, je hebt zoals gewoonlijk ongelijk over iets met betrekking tot de PC.
Ja, maar met die 1200 was die bak dan ook ECHT high-end.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:23 schreef Diablos79 het volgende:
1200 is nog steeds meer dan 1000.. Ik heb toevallig deze week nog een high-end game pc gemaakt voor iemand en die was zonder windows al 1400+Dus mijn high-end pc's zijn waarschijnlijk wat meer high-end dan die van jouw
Dat is altijd zoquote:Dat die pc met dezelfde games betere prestaties neerzet ligt meer aan de games dan aan de hardware. Een pc van nu die rond 1000 euro kost loopt over 3 jaar achter op de PS3/Xbox360 qau game prestaties omdat ze dan veel beter die hardware van de console weten te benutten.
Ah, dus het is daarmee gerechtvaardigd om alles wat je wil te stelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:23 schreef NeoTribalist het volgende:
Inderdaad, kijk naar de huidige supermacht Amerika..wil je hun geen dieven noemen? of Nederland zelf?
Verdiep je eens in de geschiedenis
Ik stel goed samen en gebruik geen onnodige dingenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar met die 1200 was die bak dan ook ECHT high-end.
Voor 1000 kun je alles op 1 of 2 games na maxen. En zit je daarmee nog altijd boven 360/PS3.
Zit je op 1400, beter samenstellen of minder uitgeven aan onnodige dingen
Je kunt ook genoeg games op de console kopen voor 30 euro, of zelfs nog minder(Op de xbox360 komt dat nog niet zoveel voor maar over een jaar zullen er ook genoeg titels op te pikken zijn voor die prijzen). Als je wat geduldig bent zijn de nieuwere spellen zo goedkoper. Zo heel veel verschil zit er niet in prijs qau spellen.quote:Dat is altijd zo
Maar PC games kosten zoveel minder dat als je er bijv. 15-20 per jaar koopt zoals ik je nog steeds RUIM goedkoper uitbent. Ik bespaar immers elk jaar op die manier 450-600 euro.
Ik heb het over NIEUWE games he.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:43 schreef Diablos79 het volgende:
Je kunt ook genoeg games op de console kopen voor 30 euro, of zelfs nog minder(Op de xbox360 komt dat nog niet zoveel voor maar over een jaar zullen er ook genoeg titels op te pikken zijn voor die prijzen). Als je wat geduldig bent zijn de nieuwere spellen zo goedkoper. Zo heel veel verschil zit er niet in prijs qau spellen.
Ik zie het als lenen, maar koop wel nagenoeg al mijn spellen...quote:
Ligt dat niet aan dat de multiformat games voor single cores worden geprogrammeerd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb laatst nog een high-end PC samengesteld voor 1200
En dat is dus een PC die met dezelfde games momenteel betere prestaties neerzet dan de Xbox 360.
Een auto hoef je ook niet te kopen, zelfde geldt voor een reep chocola. Waarom doet men dat dan toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:17 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
spellen bij een pc hoef je niet te kopen
Inderdaad, de meest succesvolle levensvorm is nog altijd de parasiet. En de mens zou je ook kunnen zien als een parasiet.quote:
Precies, maar wat betekend ftw?quote:Op maandag 18 september 2006 15:18 schreef Jheronimus het volgende:
Zo'n XP-licentie kraak je toch gewoon!
133t H4xX0r5 ftw!!!
Sarcasme mij vreemd? integendeel... helaas.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Jheronimus het volgende:
Sarcasme is sommige mensen vreemd
ftw = for the win!
quote:Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef Jheronimus het volgende:
En zo leer je weer wat op maandagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |