abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41530175
Jahoor, het was vanmiddag weer zover.

Ik stond weer bij dat ene stoplicht met die ene vrouw!
Zo'n vrouw van 70(?) die 'hip' denkt te zijn door met een spijkerrokje draagt die even groot is als mijn boxershort, Een replay tasje en zo'n truitje waar die buik onderdoor komt....GADVER!
Ik heb niks tegen senioren die zich goed kleden, maar probeer de aub niet uit te zien als de jeugd van tegenwoordig, want dit is echt gewoon te ranzig!!
Ik zal de morgen als ik naast haar sta is een keer een foto proberen te maken, dan zien jullie wat ik te leiden heb... Aangezien ik haar bijna elke dinsdag en woensdag tegen kom!
Serieus, deze mensen zouden de straat echt niet op mogen

Groet
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 22:02:18 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_41530240
En met netkousen aan zeker, zodat ze veel gelijkenis met een rollade vertoont?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_41530260
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:02 schreef jitzzzze het volgende:
Wat fijn dat je dit met ons hebt willen delen
Reageer dan niet ofzo
pi_41530290
Idd van die ouwe vellen die huidige mode dragen
Bier hier.
pi_41536272
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Sneeuwflokje het volgende:
Jahoor, het was vanmiddag weer zover.

Ik stond weer bij dat ene stoplicht met die ene vrouw!
Zo'n vrouw van 70(?) die 'hip' denkt te zijn door met een spijkerrokje draagt die even groot is als mijn boxershort, Een replay tasje en zo'n truitje waar die buik onderdoor komt....GADVER!
Ik heb niks tegen senioren die zich goed kleden, maar probeer de aub niet uit te zien als de jeugd van tegenwoordig, want dit is echt gewoon te ranzig!!
Ik zal de morgen als ik naast haar sta is een keer een foto proberen te maken, dan zien jullie wat ik te leiden heb... Aangezien ik haar bijna elke dinsdag en woensdag tegen kom!
Serieus, deze mensen zouden de straat echt niet op mogen

Groet
Wat was haar reactie toen je haar dat vertelde?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41536324
En dat durf jij te zeggen over je eigen moeder??
pi_41537928
@ts, zodra je een foto van die chicka upload ben je strafbaar bezig volgens mij en dan kom je in een cel met Bubbah terecht, is dat wat je wilt?
pi_41537954
Ts kreeg een stijve van haar achterkant en toen draaide ze zich om en,
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_41537988

ts ->
pi_41538201
tvp in afwachting op de foto
feest
pi_41539475
Ja jij ja, bah bah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')