Gelukkig ben jij zo geweldigquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef T3rr0r het volgende:
Slechte lemming..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij gaat als kerelzijnde met 6 wijven op stap?
GAYLORD!!!!
geen caps ja, dat mag niet meer van jogyquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij gaat als kerelzijnde met 6 wijven op stap?
GAYLORD!!!!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef jitzzzze het volgende:
Nou ja, ik en 6 vriendinnen naar de stad geweest, allemaal leuke kleren gekocht. Ook nog een beetje op het terras gezeten.
Maar goed, we moesten ook weer naar huis. Wij de trein in, helemaal vol. Alleen nog plek bij één of andere nerd. Bij gebrek aan beter zijn we daar maar gaan zitten.
De hele weg zat hij naar ons te gluren en ons uit te lachenOnze dag is helemaal verpest, dank je wel
![]()
Mijn lemmings werden over het algemeen een stuk beter ontvangen ja!quote:
Nou ja lelijke meisjes zou ik ook uitlachen hoor, ik zou er wel niet naar gluren de hele tijd, dat is waarquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef jitzzzze het volgende:
Nou ja, ik en 6 vriendinnen naar de stad geweest, allemaal leuke kleren gekocht. Ook nog een beetje op het terras gezeten.
Maar goed, we moesten ook weer naar huis. Wij de trein in, helemaal vol. Alleen nog plek bij één of andere nerd. Bij gebrek aan beter zijn we daar maar gaan zitten.
De hele weg zat hij naar ons te gluren en ons uit te lachenOnze dag is helemaal verpest, dank je wel
![]()
A; het was een Limburger.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef jitzzzze het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |