Een legitiemequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Enchanter het volgende:
met dat hondenprogramma met Bridget
Die gozer is totaal niet grappig en toch kan je aan hem horen dat hij echt z'n best doet om grappig te zijn.
Talpa
Bridget![]()
![]()
Is dat niet die bloedirrirtante gozer die ook "commentaar" levert bij Joling & Gordon Over De Vloer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef Joepie het volgende:
Ik weiger nog steeds om Talpa al bij voorbaat over te slan tijdens het zappen, maar met dit soort meuk maak je het echt moeilijk.....Waar je bij Martin Gaus nog het idee had iets te leren, wordt dat hier echt onmogelijk door dat irritante quasi grappige stemmetje.
Bridget is inderdaad het enige dat het kijken naar Talpa nog een beetje aangenaam maakt jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:28 schreef Enchanter het volgende:
met dat hondenprogramma met Bridget
Die gozer is totaal niet grappig en toch kan je aan hem horen dat hij echt z'n best doet om grappig te zijn.
Talpa
Bridget![]()
![]()
Ik 2 minuten naar lieve lust omdat een vriendin van toendertijd het geweldig vond... daarna heb ik maar gelijk de zender van mn televisie afgegooidquote:Op woensdag 6 september 2006 09:24 schreef buzzer het volgende:
geweldig topic weer.
ik kijk echt nooit, maar dan ook echt nooit naar Talpa.
Ik heb vijf minuten naar BB6 gekeken, en dat was't weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |