als het goed is heb jij een berichtje gekregen via Hyves???quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef Shadowlyse het volgende:
Normaal fiets ik altijd mee met zo een jongen. Hij is wel leuk.![]()
Maar vandaag fietste ik een keer met andere jongen mee. Dat is al jaren mijn buurjongen en we zijn goede vrienden.
Maar goed ik fietst dus een keer niet mee gaat ie meteen op een of ander forum lopen huilen enzo. Wat en loser. Nu vind ik hem niet meer leuk![]()
![]()
god heilige moeder maria hoe lang heb je er over gedaan dit te typen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef P-azz het volgende:
[..]
als het goed is heb jij een berichtje gekregen via Hyves???
LiEvE Shadowlyse, Ik z0u jUh gRaAg eEn x \/\/iLlEn uItN0DiGeN V00r eEn fIlMpJuH BiJ MiJ ThUi$. iK ZaL GeEn h0rR0R D0En, \/\/AnT Ik dEnK DaT JuH DaT N0G Te eNg vInDt. Ik dA©Ht zElF AaN De nIeU\/\/e fIlM VaN HiLlArY DuFf. O0K ZaL Ik \/\/aT BrEeZeR$ v00R JuH K0Ud zEtTeN. lAaT Me mAaR Ff \/\/eTeN ViA M$N 0f hYvE$. Sm$eN KaN 00K, mAaR Ik kAn nIeT TeRuG$M$En \/\/aNt iK HeB GeEn bTg.
lIeF$ bIjDeHaNd
BREEZAHVERTALER GOOGLEquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:52 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
god heilige moeder maria hoe lang heb je er over gedaan dit te typen.![]()
men..............![]()
Losers die de capslock toets gebruiken. Kan je niet met 9 vingers typenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
oeps, caps nog aan van dat andere topic
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:53 schreef P-azz het volgende:
[..]
BREEZAHVERTALER GOOGLE
FUCK MAN MIJN CAPSLOCK STAAT NOG AAN VAN HET GEBETTJE TOPIC HEHE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |