Ja, dat schijnt koffie wel eens te doen. Heet zijn, bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:45 schreef Tomasso het volgende:
Alles wat eruit komt is gloeiend heet man
verkapt kijk-mij-stage-lopen-bij-de-overheid-topicquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moet je verplicht koffie drinken
Die oudere automaten die nog wel echte koffie gebruiken zijn wel ok jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:23 schreef Brembo het volgende:
Nou vind DE-automaat prima, heerlijk warm en lekker goedkoop bij mij op de HU. Voor maar 25 eurocent een bakje leut, de HAN rekent 40 eurocent
.
Niet dat de machines met 'echte' DE koffie wel lekkere koffie serverenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:19 schreef remlof het volgende:
Die DE koffie automaten waar van die vloeibare "koffie" in moet die je in de koelkast moet bewaren mijdt ik als de pest
Niet te zuipen dat bocht
? Medewerker technische dienst van een verpleeghuisquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-stage-lopen-bij-de-overheid-topic![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
Onze koffie machine pwnt rofls
Ik pak altijd Wiener Melange
De espresso is ook nog wel goed te doen. Niet dat het íets met espresso te maken heeft, maar er zit maar heel weinig in een bekertje, dus dan geniet je extra veel van wat je krijgt voor je 40 cent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:26 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Niet dat de machines met 'echte' DE koffie wel lekkere koffie serveren![]()
De 'cappucino' is nog het enige wat redelijk te drinken is.
Nee, want de koffieautomaat werkt alleen maar tijdens de pauzesquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef mg794613 het volgende:
10 minuten wachten...
lekkere stage heb jij!
Ga dan 10 min eerder koffie halen en werken tot de koffie iets koeler is geworden.
verwende lutser.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, want de koffieautomaat werkt alleen maar tijdens de pauzes
maar jij luistert dan ook naar andre rieuquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik pak ook altijd wiener snitzelquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |