Vertelquote:
Je hebt momenteel hetzelfde probleem als ik merk ik al welquote:
Kun je LekkerSimpel niet even laten unbannen?quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Je hebt momenteel hetzelfde probleem als ik merk ik al wel
De streams te saai voor woorden, maar ook nog niet op willen geven. Daar word je lekker recalcitrant van...![]()
Als het zo doorgaat kan jij er nog wel een subforum bij nemen om te modden....ze zoeken nog wat mensen zag ik in de MED.quote:Op zondag 10 september 2006 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hebt momenteel hetzelfde probleem als ik merk ik al wel
De streams te saai voor woorden, maar ook nog niet op willen geven. Daar word je lekker recalcitrant van...![]()
Misschien moet ik dat een avondje doen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:22 schreef Mike1964 het volgende:
Als het zo doorgaat kan jij er nog wel een subforum bij nemen om te modden....ze zoeken nog wat mensen zag ik in de MED.
Op de streams?quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond de oscars, dan verveel je je vast niet meer hier AppieK![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 18:51 schreef APK het volgende:
En sodetief allemaal eens op met die SC in dit topic!![]()
Had je ook nog doorgekregen dat je vanaf vanavond weer elke avond/nacht handmatig het nieuwe streamverslagen topic moet openen ?quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Op de streams?![]()
Hmmz, ik moet ook Studio Voetbal, Footballers' Wives en Peking Express kijken.![]()
Of dat Oscar-gedoe op de streams komt?quote:
RIP Streamverslagquote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
Had je ook nog doorgekregen dat je vanaf vanavond weer elke avond/nacht handmatig het nieuwe streamverslagen topic moet openen ?
Dat mag Pinbaal doen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Jappie het volgende:
Had je ook nog doorgekregen dat je vanaf vanavond weer elke avond/nacht handmatig het nieuwe streamverslagen topic moet openen ?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mag Pinbaal doen.
Effe kijken of hij echt een held is die elke avond tot 0.00u opblijft om het nieuwe topic te openen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |