ik heb 'r nummer nietquote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef da_micha_man het volgende:
Misschien helpt het als je meer met die chick praat enzo, ipv te gaanhuilen op fok. Zo kom je geen steek verder.
Opbellen die chick! Hup!
prutser;quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef bijdehand het volgende:
vandaag weer meegefietst, en ze heeft geen vriendjeen haar msn krijg ik nog
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef bijdehand het volgende:
vandaag weer meegefietst, en ze heeft geen vriendjeen haar msn krijg ik nog
![]()
![]()
Kan die dan net beter gelijk z'n veel te kleine en slappe piemel in d'r uitgewoonde hoerengrot douwenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef StefanP het volgende:
Grijp d'r in d'r kont en duw d'r vriendje van de fiets. Vrouwen houden van een kerel die initiatief toont.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Kan die dan net beter gelijk z'n veel te kleine en slappe piemel in d'r uitgewoonde hoerengrot douwen
Misschien tussen V/A onder GEZquote:Op woensdag 6 september 2006 16:25 schreef Carnaval het volgende:
tja dat is kut.
zoek een andere fietsslet
probleem opgelost![]()
Is dat de vrouwelijke variant van de fietsnerd?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:25 schreef Carnaval het volgende:
tja dat is kut.
zoek een andere fietsslet
probleem opgelost![]()
Zie je het zadel nog als ze op de fiets zit? Zo nee: voel je niks tijdens het neukenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Kan die dan net beter gelijk z'n veel te kleine en slappe piemel in d'r uitgewoonde hoerengrot douwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |