dus bijdehand kan vanavond weer met de hand?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef bijdehand het volgende:
ik fiets sinds kort met een leuk meisje mee en ik dacht zo van: die vind me wel leuk! en ik haar ook dus![]()
![]()
nu fietste ze vandaag niet mee want ze fietste met een jongen van een andere school mee, haar vriendje volgens mij![]()
en nu ben ik dus niet blij![]()
![]()
![]()
![]()
Heel goed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef bijdehand het volgende:
jah Sassoon, die charmes heb ik niet![]()
en Het_Hupt... waarschijnlijk wel![]()
ik zal het morgen vragen, want ik vind 't echt kut![]()
updates volgen vast nog wel
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef Sassoon het volgende:
Ik zeg altijd maar: alles kan kapot...
Bijdehandjequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus bijdehand kan vanavond weer met de hand?![]()
hup! stuur haar een berichtje op Hyves! :quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef bijdehand het volgende:
nieuws: van een vriendin hoor ik dat ze single is...![]()
![]()
LATEN WE HET HOPEN!!
![]()
![]()
![]()
wat denk je wel niet van me?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Camplo het volgende:
Snel... open een R&P topic.
haar msn heb ik nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef P-azz het volgende:
[..]
hup! stuur haar een berichtje op Hyves! :
LiEvE ......, Ik z0u jUh gRaAg eEn x \/\/iLlEn uItN0DiGeN V00r eEn fIlMpJuH BiJ MiJ ThUi$. iK ZaL GeEn h0rR0R D0En, \/\/AnT Ik dEnK DaT JuH DaT N0G Te eNg vInDt. Ik dA©Ht zElF AaN De nIeU\/\/e fIlM VaN HiLlArY DuFf. O0K ZaL Ik \/\/aT BrEeZeR$ v00R JuH K0Ud zEtTeN. lAaT Me mAaR Ff \/\/eTeN ViA M$N 0f hYvE$. Sm$eN KaN 00K, mAaR Ik kAn nIeT TeRuG$M$En \/\/aNt iK HeB GeEn bTg.
lIeF$ bIjDeHaNd
Dus toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Slechte lemming
HIV?? Aids?? Sletjes??? Breezers??? Waar gaat het heen met deze wereld!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:32 schreef brood_korst het volgende:
Ja hiv is voor breezer sletjes ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |